täs pari päivää sitte näky pulla poikien risteyksen lähellä oleva lidli sen pihassa oli 2107 oisko ollu 1500 sitte robinhuudin pihassa toinen 2107 se oli 1700i sitte lahessa oli farkku lada vissii 2104.
lammilla oli joku 1200s 2105? sitte kans näky 1500s 2105?
kyllä ladoja vielä näkyy mutta ei nii hirveesti.
Nonniksen vanha "kattipaska" oli mattamustana ja jollain ralliteipeillä höystettynä parkissa Helsingin itä-Pakilassa eilen iltapäivällä.
Huomasin pari sekuntia sen jälkeen kun olin tehnyt nyt jo tavaksi tulleen aamuisen ratsiapuhalluksen. Tuntuu olevan joka nurkassa näin koulunalusviikolla konttori pystyssä.
sakke kirjoitti:Nonniksen vanha "kattipaska" oli mattamustana ja jollain ralliteipeillä höystettynä parkissa Helsingin itä-Pakilassa eilen iltapäivällä.
Huomasin pari sekuntia sen jälkeen kun olin tehnyt nyt jo tavaksi tulleen aamuisen ratsiapuhalluksen. Tuntuu olevan joka nurkassa näin koulunalusviikolla konttori pystyssä.
Ai oliko siihen tullut jotain muutosta sitten Mobilian? Siellähän se oli mattamustana punaisin viper-raidoin.
Onkohan se nyt sitten Helsinkiin myyty. Jollekin teinigangsterille tietysti
Vanha (60-luvun malli) Volga pyörii Helsingin keskustassa viikonloppuisin. Se ilmestyy aina aamuyöstä ja toimii kait taksina. Olen nähnyt sen kahtena peräkkäisenä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Näyttää ex-vaimon taloon (Metsärinne, Ahjo/Kerava) muuttaneen Lada-harrastaja. Alkuviikosta pihalla seisoi tuplalamppu ja tänään kun kävin niin oli siistihkö nappis parkkiruuduussa
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Eilen käväisi Tampereen Deltan pihassa avo Samara. Auto oli Ranskan? kilvissä. Valkoinen, mustalla rättikatolla.
Mitä ilmeisimmin samainen auto havaittiin eilen klo 16 maissa myöskin Kangasalla (Nattarissa) , pysähtyneenä tiensivuun. Kuski suunnitteli ajoreittiä oikein kartan kanssa. Kenties juurikin sinne Delttaan ?
Maastovärjätty UAZ seisoi tänä aamuna Koskelantiellä Helsingissä.Samanlainen kuin Lada-Jussilla.Lieköhän sekin.......ja varmaan onkin jokin Puolustusvoimien vanha peli.
Luna kirjoitti:Vanha (60-luvun malli) Volga pyörii Helsingin keskustassa viikonloppuisin. Se ilmestyy aina aamuyöstä ja toimii kait taksina. Olen nähnyt sen kahtena peräkkäisenä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Jossain lehdessä on ollut juttu. Auto on muistaakseni valkoinen tai ainakin joku hyvin vaalea. Se tosiaan toimii taksina. Myös taksiliitolla on Volga, mutta sillä ei tietenkään ajeta ammattiajoa.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone