elikkäs ladastani katosi tuossa työmatkalla tyhjäkäynti.
nyki omituisesti koko matkan ja oli jotenki tahmean tuntuinen ja sammu kaksiin valoihin ja kun pääsin tohon pihaan niin ei pysyny ees ryypällä käynnissä.
jos vaikka tyhjäkäynti suutin olisi mennyt tukkoon. voit koittaa semmoista kikkaa, että ajat jyrkkään ylämäkeen keula yläspäin. sammutat ladasi. sitten laitat kytkimen pohjaan ja kakkosen päälle. päästät jarrun ja annat ottaa vähän vauhtia. sitten nostat kytkimen ylös ja annat koneen pyöriä väärin päin. näin menee painetta kaasariin ja pienet roskat irtoaa suuttimista. kokeiltu on ja toimii!!!
ja taas tänä aamuna sama homma, eli tuo kostean sään vaikutus voidaan ainakin unohtaa
ja nyt tutkin tuota vikaa ajaessani hiaman tarkemmin ja huomasin kierrosten rajottuvan 4000-5000rpm, eli siis autoon tulee ns. diiseli rajotin että kierrosten nousu vain loppuu noille kierroslukemille
ei tuossa muuta mutta on vähän veemäinen ajella tuossa aamuruuhkassa
mut miks se tekee tuota vain aamuisin, nyt jos lähtisin ajamaan niin se toimisi aivan varmasti, ja tuota vikaa ei esim vkl aamuna ilmennyt vaikka auto oli seissyt yön yli
A-P kirjoitti:mut miks se tekee tuota vain aamuisin, nyt jos lähtisin ajamaan niin se toimisi aivan varmasti, ja tuota vikaa ei esim vkl aamuna ilmennyt vaikka auto oli seissyt yön yli
ehkä se protestoi mun töissä käyntiä
Jotain tommosta. Voi olla myös että tartutat oman työstressisi Ladaan.