laitoin tuplat: ykköspytylle ei fuelia??
-
- Viestit: 475
- Liittynyt: 26.9.2003 8:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna, Hauho, Alvettula, Ilmoila
- Viesti:
lämmittettävyys
Ja eikös tuo lämmitettävyys ole vain, että lambda saa oikean lämpötilan nopeammin, jolloin mittaustulos saavutettaisiin nopeammin oikeaksi? Jolloin kai kylmemmänkin moottorin seos saadaan oikeaksi?
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Re: lämmittettävyys
Joo ja ei. Koska tuo anturi tulee noin kauas koneesta nini osakaasuilla ei anturi lämpene riittävästi ja ei toimi silloiin oikein.Martigan kirjoitti:Ja eikös tuo lämmitettävyys ole vain, että lambda saa oikean lämpötilan nopeammin, jolloin mittaustulos saavutettaisiin nopeammin oikeaksi? Jolloin kai kylmemmänkin moottorin seos saadaan oikeaksi?
Pöhö: Kerkiää niin harvoin nykyisin foorumille, että taisi jo tuo Jankos kertoa kaiken oleellisen.
Tietenkin jos vain yksi kurkku pimeänä niin kaasarin saatava bensaa juuri tuon saman kohokammion takia
Onahn tulpat jne katsottu ettei ole esim rikkaan seoksen takia kyntteli pimennyt?
Tietenkin jos vain yksi kurkku pimeänä niin kaasarin saatava bensaa juuri tuon saman kohokammion takia

Onahn tulpat jne katsottu ettei ole esim rikkaan seoksen takia kyntteli pimennyt?
Vauhdin tae - alamäki
- ladaraider
- Viestit: 100
- Liittynyt: 15.1.2004 11:44
- Paikkakunta: Kitee
On muuten nuo Dellortot harvinaisen hyvät yksilöt, pysyvät hyvin säädöissään ja toimivat mainiosti, jotta kiitoksia niistä vain kaverillesiTeam perseauki racing kirjoitti:joskus oli kaverilla sprintti ladassa dellortot ja ihan vakio pumpulla niihin soppaa riitti.
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =30&pos=15
joka on nykyisin ladaraiderin omistuksessa.

Neulaventtiilistä tuo tuskin johtuu, koska saa myös toiselle kurkulle bensan saman venttiilin kautta. Eikös solexeissa ole nuo suuttimet alapuolella, jos näin on en yhtään ihmettelisi et käyttämättömissä kaasareissa kaikki mahdollinen lika on jämähtänyt jumiin. Ja nuo ilma vuodot voit testailla starttipilotilla, koneen käydessä pilottia tiivisteihin ja kuuntelet alkaako käymään neljällä. Tietysti olet laittanut jarrutehostajan letkun sille varattuun paikkaan, ettei ole isoa reikää yhteen kurkkuun. 

Rahalla saa ja Nivalla pääsee