
Autobild ja 110
Autobild ja 110
Näähän jo kehuu ladoja 

Viimeksi muokannut 110HB, 4.10.2005 9:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aika jenkkiä haukkua mukitelineiden puutetta. Ja verhoilumateriaalin hajun toteaminen on hauska piirre. Mutta kuitenkin tuo oli oikein hyvässä hengessä kirjoitettu jutunpätkä.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
No eipä näy mitään 
E: nyt näkyy

E: nyt näkyy
Viimeksi muokannut Jokari, 30.8.2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Hieman yllättävää tekstiä autolehdeltä. Yleensä tottunut siihen että kun kyseessä on lada niin eihän sitä voi muuta kuin haukkua. Tuollainen 110 oli muuten tuulilasissakin testissä. Siellä käytettyjen puolella. Olikohan joku 3v vanha tai jotain. Tais olla aika mätä ja vikaa oli sun muuta. Jäi vähän mielikuva että kuka tuollaisia haluaa ostaa 

- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Tuulilasiin joskus kirjoitinkin ko. julkaisun asenteesta tiettyjä auton valmistusmaita kohtaan. Esim. 110:n julkaisun yhteydessä tuntui olevan käynnissä oikein mollauskampanja, jo kuvien perusteella auto julistettiin "koomisen näköiseksi" ym. Samoin jossakin tyytyväisyystutkimuksessa naureskeltiin kuvatekstejä myöten sille, kun Lada-omistajat pitivät merkkiliikkeen palvelua hyvänä.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Äh, oletteko huomanneet mikä autofirma mainostaa eniten Tekniikan Maailmassa? No Renault tietysti -ja kumma kyllä ko. firman autot ovat vaikka kuinka usein vertailuissa ja pärjäävät kumman hyvin.Mikko_PKP kirjoitti:Tuulilasiin joskus kirjoitinkin ko. julkaisun asenteesta tiettyjä auton valmistusmaita kohtaan. Esim. 110:n julkaisun yhteydessä tuntui olevan käynnissä oikein mollauskampanja, jo kuvien perusteella auto julistettiin "koomisen näköiseksi" ym. Samoin jossakin tyytyväisyystutkimuksessa naureskeltiin kuvatekstejä myöten sille, kun Lada-omistajat pitivät merkkiliikkeen palvelua hyvänä.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
No eikös nämä testit ole parin henkilön omia henkilökohtaisia mielipiteitä? Ei sen kummempaa. Se että sitä lehtee nyt sattuu lukemaan enemmän kuin yksi henkilö ei ole tekijän ongelma.
Tosin omastakin mielestä eräitä automerkkejä ei oikeen suvaita testeissä. Kun taas joitakin merkkejä siellä on vähän väliä testissä. Lisätään ilmastointi mallistoon niin hetihän se pitää mennä uudelleen testaan ja kerrotaan kuinka hieno se ilmastointi on autossa. Tekis tuulilasi joskus niin että vuoden aikana ne testais kaikki suomessa myynnissä olevat automerkit ja niiden mallit. Mitä vaan pystyy testaamaan. Mitään ferrareita tuskin onnistuu testaan. Mutta tyyliin tuota itselläni olevaa Kia Rioa ei ole testattu missään. Kyllä jotain Audin A4:sta testataan melkein joka lehdessä eri versioina.
Tosin omastakin mielestä eräitä automerkkejä ei oikeen suvaita testeissä. Kun taas joitakin merkkejä siellä on vähän väliä testissä. Lisätään ilmastointi mallistoon niin hetihän se pitää mennä uudelleen testaan ja kerrotaan kuinka hieno se ilmastointi on autossa. Tekis tuulilasi joskus niin että vuoden aikana ne testais kaikki suomessa myynnissä olevat automerkit ja niiden mallit. Mitä vaan pystyy testaamaan. Mitään ferrareita tuskin onnistuu testaan. Mutta tyyliin tuota itselläni olevaa Kia Rioa ei ole testattu missään. Kyllä jotain Audin A4:sta testataan melkein joka lehdessä eri versioina.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Uudessa tuulilasissa on vähän enemmän juttua tuosta samasta ladasta.
Lainatakseni paria juttua tekstistä:
Otsikko: Takaisin ryssiin
"haisee ja todella pahalta. Tälläkö minun pitäisi ajaa tänään kotiin?"
"mainittakoon että ovet saa auki kauko-ohjatulla keskuslukituksella, mikä merkitsee lada maailmassa lähes vallankumousta"
"kattokaiteilla ja alumiinivanteilla ladaan on yritetty injektoida katu-uskottavuutta. Vaikutus on kuitenkin täysin päin vastainen: täyttä Keravaa"
"keskikonsoli onkin sitten suoraa lainaa neuvostoliitosta. osoitin näyttöinen kello kruunaa 80-lukua henkivän kokonaisuuden"
"järkytyn pahasti, kun huomaan että ratissa on jopa korkeussäätö!"
"väkivalta on ainoa peruutusvaihteeseen tepsivä lääke"
jne jne.
Ei tuo kyllä kovin kehuvaa kuvaa anna Ladasta. Bildissä paljon parempi arvostelu. Ei ole ennakko asenteita.
Sitten pari omaa kommenttia noihin testikirjoituksiin. Kovin monessa muussa uudessa autossa ei loppupeleissä ole tuota kauko-ohjainta. Joten on se aika luksusvaruste myös muissa peleissä. Kattokaiteet ja aluvanteet luo ilmeisesti vain ladaan katu-uskottavuutta keravan tyyliin, mutta ei ilmeisesti muihin autoihin? En kyllä tiedä miten kattokaiteet sellaista tekee ja normaalin kokoiset aluvanteet? Nykyajan autoissa on onnettomat digitaaliset kellot mistä ei tahdo nähdä välillä yhtään mitään. Esim kun aurinko paistaa. Kyllä tuollainen vanha kello on huomattavasti parempi. Ei ehkä niin tekninen.
Tuolla oli myös kommentti missä haukutaan että ladassa on siedettävä aikamoista meteliä. Hmm.. miksei tuollaista kommenttia ole ollut Opel Combon testissä? Firmassa on sellainen ja se todella meluaa oikeen urakalla. Radiosta ei kuule mitään jos ajaa moottoritiellä ja ei maantielläkään tahdo mitään kuulla. Talvirenkaat alla ei ole mitään toivoa kuulla radioo.
Ladan hintaa verrataan myös 12-14te maksavaan corolla luokan autoon ja sitä pidetään parempana vaihtoehtona kuin ladan ostoa. Ja lopuksi ladan hyvä puoli on jos haluaa uutena ostaa museoauton ja museoauton ostajalle se on ainoa vaihtoehto jos haluaa ostaa uuden auton..
Oli oikeen lehden päätoimittajan kirjoittama juttu. Vaikka en kyllä itseäni pidä minään suurena Lada fanina niin kyllä tuo juttu pisti hieman hitsit. Miksei ne suhtaudu Golfiin yhtä kriittisesti? Neekerimallin Golffi on niin onnettomasti varustettu alunperin että en tajua kuka sitä ostaa. Samaa voi sanoa GTi Golfista. Hintaa 10te enemmän kuin muissa vastaavissa ja onnettomat varusteet. Miksei tuollaisia mainita Golfin testissä?
Appiukkokin tuossa ihmetteli miten juttu oli kirjoitettu noin negatiiviseen sävyyn. Ladan kun pitäisi olla perusauto ilman sen kummempia kikkailuja.
Lainatakseni paria juttua tekstistä:
Otsikko: Takaisin ryssiin
"haisee ja todella pahalta. Tälläkö minun pitäisi ajaa tänään kotiin?"
"mainittakoon että ovet saa auki kauko-ohjatulla keskuslukituksella, mikä merkitsee lada maailmassa lähes vallankumousta"
"kattokaiteilla ja alumiinivanteilla ladaan on yritetty injektoida katu-uskottavuutta. Vaikutus on kuitenkin täysin päin vastainen: täyttä Keravaa"
"keskikonsoli onkin sitten suoraa lainaa neuvostoliitosta. osoitin näyttöinen kello kruunaa 80-lukua henkivän kokonaisuuden"
"järkytyn pahasti, kun huomaan että ratissa on jopa korkeussäätö!"
"väkivalta on ainoa peruutusvaihteeseen tepsivä lääke"
jne jne.
Ei tuo kyllä kovin kehuvaa kuvaa anna Ladasta. Bildissä paljon parempi arvostelu. Ei ole ennakko asenteita.
Sitten pari omaa kommenttia noihin testikirjoituksiin. Kovin monessa muussa uudessa autossa ei loppupeleissä ole tuota kauko-ohjainta. Joten on se aika luksusvaruste myös muissa peleissä. Kattokaiteet ja aluvanteet luo ilmeisesti vain ladaan katu-uskottavuutta keravan tyyliin, mutta ei ilmeisesti muihin autoihin? En kyllä tiedä miten kattokaiteet sellaista tekee ja normaalin kokoiset aluvanteet? Nykyajan autoissa on onnettomat digitaaliset kellot mistä ei tahdo nähdä välillä yhtään mitään. Esim kun aurinko paistaa. Kyllä tuollainen vanha kello on huomattavasti parempi. Ei ehkä niin tekninen.
Tuolla oli myös kommentti missä haukutaan että ladassa on siedettävä aikamoista meteliä. Hmm.. miksei tuollaista kommenttia ole ollut Opel Combon testissä? Firmassa on sellainen ja se todella meluaa oikeen urakalla. Radiosta ei kuule mitään jos ajaa moottoritiellä ja ei maantielläkään tahdo mitään kuulla. Talvirenkaat alla ei ole mitään toivoa kuulla radioo.
Ladan hintaa verrataan myös 12-14te maksavaan corolla luokan autoon ja sitä pidetään parempana vaihtoehtona kuin ladan ostoa. Ja lopuksi ladan hyvä puoli on jos haluaa uutena ostaa museoauton ja museoauton ostajalle se on ainoa vaihtoehto jos haluaa ostaa uuden auton..
Oli oikeen lehden päätoimittajan kirjoittama juttu. Vaikka en kyllä itseäni pidä minään suurena Lada fanina niin kyllä tuo juttu pisti hieman hitsit. Miksei ne suhtaudu Golfiin yhtä kriittisesti? Neekerimallin Golffi on niin onnettomasti varustettu alunperin että en tajua kuka sitä ostaa. Samaa voi sanoa GTi Golfista. Hintaa 10te enemmän kuin muissa vastaavissa ja onnettomat varusteet. Miksei tuollaisia mainita Golfin testissä?
Appiukkokin tuossa ihmetteli miten juttu oli kirjoitettu noin negatiiviseen sävyyn. Ladan kun pitäisi olla perusauto ilman sen kummempia kikkailuja.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mä en tuulilasin juttua ole nähnytkään, mutta tuo kuulostaa aivan asennevammaiselta kirjoittamiselta. Jokaiseen juttuun otetaan tuomitseva asenne vaikka asia olisi positiivinen. sanotaankohan testissä mitään hyvää edes vahingossa?
toi olikin uusi juttu että 110:ssä on kauko-ohjattava keskuslukko, onko se siis näissä ohjaustehostetuissa malleissa? ainakaan automyyjien mukaan autossa ei ole mitään uutta, eikä autoja ole missään nähtävillä. kalina varustelua on alettu maastouttamaan 110:n kautta!
toi olikin uusi juttu että 110:ssä on kauko-ohjattava keskuslukko, onko se siis näissä ohjaustehostetuissa malleissa? ainakaan automyyjien mukaan autossa ei ole mitään uutta, eikä autoja ole missään nähtävillä. kalina varustelua on alettu maastouttamaan 110:n kautta!

Voidaanko sitä pitää hyvänä että röykkyiset tiet ei tunnu missään ja hidastetöyssyjä ei tarvi varoa? Muistelisin että muuta kehuttavaa siitä ei sitten löytynytkään. Moottori oli tehoton jne.Lada-Jussi kirjoitti:sanotaankohan testissä mitään hyvää edes vahingossa?
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
"Jokainen tarvii jonkun itseänsä huonomman, jonkun jota sopii paheksua". Ladasta on tullut vuosien saatossa Suomessa tällainen "sylkykuppi". Eikä sitä haukkumalla astu kenenkään varpaille, kun myyntimäärät ovat niin pieniä. Lisäksi epäilen että näiden "testien" uskottavuus kärsisi, jos niissä sanottais suoraan että sillä 10tE:n autolla pärjää yhtä hyvin kuin 20tE:n autollakin.
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton