Lada 1200L (melkein) Off-Road extreme in Russia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada 1200L (melkein) Off-Road extreme in Russia
Lada Venäjän laadukkailla teillä. Nimim. inventointien yhteydessä sattuu ja tapahtuu. Koristelu kotoisin Volkswagen Golfista jolla tuota yritettiin irroittaa.
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
No kyllähän Ladan saa jäämään jumiin uskomattoman "helppoihin" paikkoihinkin. nimim. parkkeerasin tonnikakssatasen mökillä parinkymmenen sentin harvaan heinikkoon, parina päivänä tuli vettä ja maa pehmeni..Lada ei lähtenyt yhtään mihinkään, kun koitin
Torttua lensi kummastakin takarenkaasta kymmenen metrin kaaressa, mutta siihen se jäi kiinni, tasaiselle ruohomaalle
Liiteristä pari kakkosnelosen pätkää renkaitten eteen, niin päästiinhän sitä pois pinteestä...


- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
- Viestit: 533
- Liittynyt: 16.2.2004 9:55
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Auton kuin auton saa jäämään tasamaalle kiinni jos vain on sopivan tumpelo sompahenkilö. Ladan saa kyllä jäämään kiinni ihan tasaiselle varsinkin talvikelissä ja on sitten siinä kuin paska junttilan tuvan seinässä siihen saakka kunnes riittävät apuvoimat työntämiseen saapu paikalle.
Pienellä vauhdilla ladalla selviää uskomattoman pahoista paikoista kun ei vain erehvy pysähtymään. Pariin kertaan nalkkiin jääneenä ja belaruksella liikkeelle vedettynä ja samalla pari sataa ruplaa köyhempänä olen oppinut että hiljaa ei kannata noilla teillä liiritellä vaan vauhtia pitää olla jolloin jos kiinni jää niin jää ainakin sellaiseen paikkaan ettei tarvitse hävetä.
Pienellä vauhdilla ladalla selviää uskomattoman pahoista paikoista kun ei vain erehvy pysähtymään. Pariin kertaan nalkkiin jääneenä ja belaruksella liikkeelle vedettynä ja samalla pari sataa ruplaa köyhempänä olen oppinut että hiljaa ei kannata noilla teillä liiritellä vaan vauhtia pitää olla jolloin jos kiinni jää niin jää ainakin sellaiseen paikkaan ettei tarvitse hävetä.
Pöhö-Andrei puhuu asiaa.Tunnettuahan on,että liikkeellelähtökitka on suurempi kuin liikekitka.Tämähän todistettiin kansakoulun fysiikantunnilla kun jousivaa'alla vedetiin jotain esinettä pöydän pinnalla.Toinen pointti on taas kun pyörien pito alkaa pettää.Silloin pitää löysätä kaasua eikä lisätä ja sitten käytetään avuksi auton liike-energiaa.On tuota tullut harjoiteltua mm.Ladalla,Taunuksella,Corollalla ja erinäisellä määrällä takavetoisia pakettiautoja. 

- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
lada-farmilla on kyllä saatu autoa jumiin ihan tasamaallakin eikä liike-energiaa autoon ole saat aikaan kuin UAZilla, elikkä täällä on tumpeloita kuskeja. osa voi mennä huonojen renkaidenkin piikkiin, selityksiä selityksiä...

-
- Viestit: 475
- Liittynyt: 26.9.2003 8:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna, Hauho, Alvettula, Ilmoila
- Viesti:
tasamalla jumiin
Jäätiin muutama vuosi sitten tasamaalle Oulun keskustassa kiinni, ihan melkein pohjaa myöten. Osa parkkipaikasta oli sellaista hienoa hiekkaa, kuin Nallikarilla.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Se takapiha vaikuttaa joltain suolta kun vähän sataa. Ja vauhtia karsii autojen omistaja.Lada-Jussi kirjoitti:lada-farmilla on kyllä saatu autoa jumiin ihan tasamaallakin eikä liike-energiaa autoon ole saat aikaan kuin UAZilla, elikkä täällä on tumpeloita kuskeja. osa voi mennä huonojen renkaidenkin piikkiin, selityksiä selityksiä...

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Eikös ton takia ABS jarrutkin oo paremmat ku ei ABSit?Jaska HKI kirjoitti:Pöhö-Andrei puhuu asiaa.Tunnettuahan on,että liikkeellelähtökitka on suurempi kuin liikekitka.Tämähän todistettiin kansakoulun fysiikantunnilla kun jousivaa'alla vedetiin jotain esinettä pöydän pinnalla.Toinen pointti on taas kun pyörien pito alkaa pettää.Silloin pitää löysätä kaasua eikä lisätä ja sitten käytetään avuksi auton liike-energiaa.On tuota tullut harjoiteltua mm.Ladalla,Taunuksella,Corollalla ja erinäisellä määrällä takavetoisia pakettiautoja.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!