Ladagallerian rekisteröitymis onkelma

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Joni

Ladagallerian rekisteröitymis onkelma

Viesti Kirjoittaja Joni »

Kehen ylläpitäjään voisin ottaa yhteyttä kun en oikein pääse rekisteröitymään tuonne ladagalleriaan? Tosi outoa on nytten meneillään.
Audi 100 2.8 V6 -92... :O
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä olen kyl moderaattori mutta tohon en osaa sanoa, ehkäpä Nanno osaisi auttaa koska se on sen pykännyt.

Joku joskus valitti samaa mutta uudelleen kokeilulla siitä selvisi.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Joni

No ongelmahan on sellainen että kerran jo rekisteröidyin ja odottelin siinä sähköpostia mutta sitä ei tullut. Noh... jossain vaiheessa sitten kokeilin uudestaan rek. mutta valittaa että käyttäjätunnus jo käytössä. Kokeilin toista tunnusta niin tuli että mailiosoite on jo eräällä käyttäjällä.

Tuleekos sitä "aktivointi"-mailia edes?

Eikä muutenkaa suostu kirjautumaan eikä antamaan salasanaa.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Joni kirjoitti:No ongelmahan on sellainen että kerran jo rekisteröidyin ja odottelin siinä sähköpostia mutta sitä ei tullut. Noh... jossain vaiheessa sitten kokeilin uudestaan rek. mutta valittaa että käyttäjätunnus jo käytössä. Kokeilin toista tunnusta niin tuli että mailiosoite on jo eräällä käyttäjällä.

Kun rekkasin poortille, niin mailin saapuminen tais kestää 2 tai 3 päivää....nanno vois ottaa tosta mun nikistä ton alaviivan pois, niin olis parempi...joutu ton alaviivan lisäämään kun rekkasin ekan kerran silloin kun poortin mailit eivät lähteneet mihinkään suuntaan :evil:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Joni

Jokari_ kirjoitti:
Joni kirjoitti:No ongelmahan on sellainen että kerran jo rekisteröidyin ja odottelin siinä sähköpostia mutta sitä ei tullut. Noh... jossain vaiheessa sitten kokeilin uudestaan rek. mutta valittaa että käyttäjätunnus jo käytössä. Kokeilin toista tunnusta niin tuli että mailiosoite on jo eräällä käyttäjällä.

Kun rekkasin poortille, niin mailin saapuminen tais kestää 2 tai 3 päivää....nanno vois ottaa tosta mun nikistä ton alaviivan pois, niin olis parempi...joutu ton alaviivan lisäämään kun rekkasin ekan kerran silloin kun poortin mailit eivät lähteneet mihinkään suuntaan :evil:
No varmaa on nyt 3kk kestänyt :)
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

nanno on nyt hää matkalla eli voitte laittaa yv:tä mutta viikko pari menee varmasti
(ei ole suomessa)
Jokari

Joni kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti:

No varmaa on nyt 3kk kestänyt :)
No eiköhän nanno tai joku muu pysty käsin aktivoimaan ton sun tunnuksen sinne, vai?

Jos oot muute käyttäny tota sun Hotmailin osotetta ton gallerian kanssa, niin ootko kattonu ettei toi vahvistusviesti ole menny suoraan sinne roskapostikansioon? Tai no jos on jo 3 kk kestänyt niin sehän on sieltä jo poistettu aikapäivät sitte :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Joni

Jokari_ kirjoitti: No eiköhän nanno tai joku muu pysty käsin aktivoimaan ton sun tunnuksen sinne, vai?

Jos oot muute käyttäny tota sun Hotmailin osotetta ton gallerian kanssa, niin ootko kattonu ettei toi vahvistusviesti ole menny suoraan sinne roskapostikansioon? Tai no jos on jo 3 kk kestänyt niin sehän on sieltä jo poistettu aikapäivät sitte :lol:
No sinne se varmaankin on sitten mennyt. Mutta olisihan sen pitänyt "nollaantua" kun en aktivoinnut sitä. Mutta se väittää että mulla on tunnukset sinne.
Jokari

Joni kirjoitti:
Jokari_ kirjoitti: No eiköhän nanno tai joku muu pysty käsin aktivoimaan ton sun tunnuksen sinne, vai?

No sinne se varmaankin on sitten mennyt. Mutta olisihan sen pitänyt "nollaantua" kun en aktivoinnut sitä. Mutta se väittää että mulla on tunnukset sinne.
Ei noi foorumille tai galleriaan tehdyt aktivoimattomat tunnarit mun mielestä itsestään resetoidu, jos ei joku admini tms. resetoi tai poista niitä.

Joni

Jokari_ kirjoitti:
Joni kirjoitti: No sinne se varmaankin on sitten mennyt. Mutta olisihan sen pitänyt "nollaantua" kun en aktivoinnut sitä. Mutta se väittää että mulla on tunnukset sinne.
Ei noi foorumille tai galleriaan tehdyt aktivoimattomat tunnarit mun mielestä itsestään resetoidu, jos ei joku admini tms. resetoi tai poista niitä.
No odotellaan sitten sitä Nannoa kun se tulee sieltä Las Vegasista.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No hei mää koitan poistaa sun tunnaris sieltä ja sitten yrität uudelleen!
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Joni

Noniin... tänään tuli rekisteröitymisen varmistus mailiin... eipä kestäny pitkään :P
Leze

Re: Ladagallerian rekisteröitymis onkelma

Viesti Kirjoittaja Leze »

Lainataanpa tätä topikkia kun liippaa läheltä aihetta.

Poistuuko täältä tunnukset automaattisesti jos niitä ei käytä?

Olin noin puoli vuotta käymättä täällä ja ei päässyt enään sisälle selaimeen tallennetulla käyttäjätunnuksella ja salasanalla? Valitti että väärä käyttäjätunnus...

Saman tunnuksen luonti kyllä onnistui, mutta yv:t ja muut viestit ovat nyt kadonneet ilmeisesti bittiavaruuteen?
pressa

Re: Ladagallerian rekisteröitymis onkelma

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kun käyttäjä on kirjautumatta sisään vuoden ja kirjoituksia on alle sata niin poistuu. Mikä oli aiempi käyttäjätunnuksesi?? Laita minulle yv:llä tiedot, ja jos on alle puolivuotta niin pitäisi järjestelmästä löytyä.
Vastaa Viestiin