unelma come tru!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
vivados

unelma come tru!!

Viesti Kirjoittaja vivados »

nyt sitten hommasin nivan itselleni,auto on seissyt 8vuotta ulkosalla,kone jumissa helmat hävinnyt mutta kokonaiselta näytti,,,onkos siinä jotakin lukkoja vai pelkkä tasaus pyörästö ja keneltä mun kannattais kysellä osia tarviin ainaskin mittariston ja varmaan paljon muuta.vieläkös motonetista saa pelti osia nivaan?
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Ei ole tasauspyörästön lukkoo mutta akselien välinen lukko on.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Jos ihan oikeilla nimityksillä puhutaan niin Nivassa on keskitasauspyörästön lukko. Akselilukkoja eli etu- ja takatasauspyörästönlukkoja niissä ei vakiona ole.
Meille on tulossa kohta yks purkuniva eikä itellä oo tarvetta esim. mittaristolle eli sen saatat hyvinkin löytää näinkin helposti.
Motonetissa näyttäis olevan tyrkyllä ainaskin etulokareita, sivuhelmapeltejä ja takaluukunkannen pohjapelti, muita peltiosia saa sitten varmaan tuolta Venäjän puolelta.
Kuva
vivados

Viesti Kirjoittaja vivados »

kattelin itekkin niitä peltejä ja ei ees ollu pahan hintasia,se mittari vois kiinostaa kyllä olen lähössä matkoille joten palaan parin viikon päästä asiaan kun olen sen auton käynyt hakemassa sieltä metästä =)
Vastaa Viestiin