Kokemuksia Ladattomuudesta.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
noose01

Kokemuksia Ladattomuudesta.

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Eilen 22.3.05 vaihtoi 2107 omistajaa, minun kannaltani huonoon suuntaan eli poispäin :cry:
Seuraavanlaisia oireita on ilmentynyt:
Tänään on ollut väsynyt ja apaattinen olo.
työmatkakin kestää jatkossa tuplasti kauemmin, tulee kalliimmaksi ja kaikenlisäksi joutuu kävelemään 1,5km matkasta.
eikä ole niin lämminkään. (tosin tänään pääsin kyydillä töihin)
Aamulla satoi lunta ja kokeilin saanko perän alta mutkassa, kenkien pito oli paikoitellen hyvä => ei sladia.
Työt ei maita.
Heti aamusta piti tulla selaamaan foorumia.
Lompakko ei mahdu taskuun.
Tänään en ole miettinyt milloin säädätän kaasuttajan.
väsyttää.

Onko kenellekään ollut vastaavia oireita?
Onko niihin olemassa parannuskeinoa?
.
sjussila

Viesti Kirjoittaja sjussila »

luovuitko nyt kokonaan autolla liikkumisesta vai jättikö uusi kulkuneuvo jo tielle ?

P.S. Näyttäis siltä että löysin Weber DGV:n tuolta opel-forumin kautta niin halvalla etten taida sulle tarjousta jättää...
noose01

Kesäautoa/Korviketta ei ole vielä hankittu, eiköhän viikonlopun aikana sekin ratkea...
Se weberi meni Ladan mukana jo :D
Ja tuskin olisit sen halvemmalla löytänyt :wink:
.
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

sun ei varmaankaan auta muu ku ruveta selaan tota myydään palstaa.mulla sama juttu tosin mulla ei ikinä oo ees autoo ollu. mut koko ajan yritän löytää talliin tarpeeks hyvää ja tarpeeks edullista ladaa oottamaan et saa ajokortin(n.6 vuoden päästä)
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
materox

Viesti Kirjoittaja materox »

Lisäksi tyttöystävä jätti........ :oops:
noose01

No mulla on kesän "harrastuspelinä" tollenen aikas ripee vanha fiatti...
Jos ennne syksyä löytäis edes lähes yhtä hyvän Slaaborin kun toi mun vanha oli niin vois olla ylpee itestään... 8)
.
noose01

lada-mies kirjoitti:sun ei varmaankaan auta muu ku ruveta selaan tota myydään palstaa.mulla sama juttu tosin mulla ei ikinä oo ees autoo ollu. mut koko ajan yritän löytää talliin tarpeeks hyvää ja tarpeeks edullista ladaa oottamaan et saa ajokortin(n.6 vuoden päästä)
Mulla on nyt 17 auto menossa =)
kaikkea pitää kokeilla paitsi baijerilaista sano tuttu aikoinaan :lol:
Ladat ja vanhat fiatit maistuu kyllä parhailta.
.
noose01

materox kirjoitti:Lisäksi tyttöystävä jätti........ :oops:
Mun ei oo jättäny vaikka oon ostanu 3 ladaa!
Joko on todella kärsivällinen emäntä tai hyvä isäntäehdokas?!?!?!
:lol:
.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

noose01 kirjoitti:Mun ei oo jättäny vaikka oon ostanu 3 ladaa!
Joko on todella kärsivällinen emäntä tai hyvä isäntäehdokas?!?!?!
:lol:
Samaa vikaa itsellä ja lisääkin saisi kuulemma tulla :shock:
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Käkisalmen Kuattro

Viesti Kirjoittaja Käkisalmen Kuattro »

Laatokka kömpi latoon talviunille loppusyksystä. Olo oli ensi päivinä levollinen, mutta heti kohta aloin kaipaamaan syvää asentoa ja suurikehäistä, joskin holtitonta, ohjauspyörää. Sekä tietenkin konehuoneesta tulevaa katkua ja hyrinää. Viiden pitkän ja kylmän kuukauden jälkeen Laatokka pitäs taas laittaa tulille, ens viikolla. Kyllä kädet tärisee ku aattelee niitä ensi metrejä pitkän talven jälkeen!
noose01

Käkisalmen Kuattro kirjoitti:Laatokka kömpi latoon talviunille loppusyksystä. Olo oli ensi päivinä levollinen, mutta heti kohta aloin kaipaamaan syvää asentoa ja suurikehäistä, joskin holtitonta, ohjauspyörää. Sekä tietenkin konehuoneesta tulevaa katkua ja hyrinää. Viiden pitkän ja kylmän kuukauden jälkeen Laatokka pitäs taas laittaa tulille, ens viikolla. Kyllä kädet tärisee ku aattelee niitä ensi metrejä pitkän talven jälkeen!
Mulla on taasen niinpäin että Ladalla talvella ja kesällä voi sitten ajaa jollain fiatin rimpulalla =) täytyykin koittaa saada siitä pari kuvaa tuonne galleriaan...
Niinhän ne sano jossain vanhassa nappiksen mainoksessa: "Ajatelkaa talvea" "Lada on kauaskantoinen valinta" jne
.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mulla taas kumpikin tän hetkinen Lada on remontinkorjuun alaisena tai sitä odottamassa, enkä oo sitten viimeviikon maanantain ajanut kuin mazdalla ja scanialla :cry:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Kun luopuu Ladasta, saattaa päästä tästä foorumistakin eroon hetkeksi...
noose01

Boris kirjoitti:Kun luopuu Ladasta, saattaa päästä tästä foorumistakin eroon hetkeksi...
Korostaisin sanaa ....saattaa... :lol:
.
592

Luovuin minäkin...

Viesti Kirjoittaja 592 »

...Ladasta (Samara) 21,3 eikä oo vielä vierotusoireita tullu... Tyytyväisenä siirryn paikasta toiseen xxxxx:lla :D
Vastaa Viestiin