Tuli isäukko järkiinsä..

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
jasu35

Tuli isäukko järkiinsä..

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

No nyt viimeinkin sai äijä citikasta tarpeekseen ja vaihtoi sen farkku ladaan,no saihan tota aikansa suostutella mutta sitten tärppäs kun löytyi melko hyvä yksilö,eli ostettua tuli vm-91 Lada 2104 1300s, 2x hyvillä renkailla ja täydellisellä huoltokirjalla,lada on ajettu vasta 83tkm, ja todellakin kaikki huollot tehty ihan jämptisti ajallaan maahan tuojalla, :shock: ruostetta ei juuri ole lukuunottamatta paria pientä kukkaa helmoissa,katsastuslappuja oli tallessa parilta viime vuodelta ja näyttäis lada menneen aina leimasta ilman mitään huomauttamista. :shock: Ainoat viat mitä ladasta olen nyt löytänyt on bensamittarissa kosketus häikkää(välillä toimii ja välillä ei) ja toinen takaikkuna mekanismi on sökö,muuten ei vikoja tunnu olevan. :shock: No ladakerhoon ukko ei meinaa kuulemma ainakaan vielä liittyä,mutta lupas että mä saan kyllä lainata sen ladaa kokoontumisiin. :lol: tässä pari huonoa kuvaa:

http://fi.msnusers.com/lada/mossetsuome ... ?Page=Last
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Onnea hienosta hankinnasta! :D
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Hanna

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Minä olen yrittänut samaa oman isäni kohdalla. Se ajeli Ladoilla vielä sillon kun ite olin pieni, mutta siirtyi sitten Fiatiin. Oon kyllä mainostanut sille 110ä, mutta ei se taida olla kiinnostunut, kun vaihtoi just upouuteen Stiloon. Kyllä se mun Samaraa kehu hyvän näköiseksi...
Kylmä-Mika

Viesti Kirjoittaja Kylmä-Mika »

:shock: Kyllä oli muuten siisti farmari :wink:

Itekin rupesin tuossa himoitseen farkkulattaria, mutta emäntä oli sitä mieltä että riittää tuo tuossa :lol:
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

komea pelihän se on.
Ladan ostamisella voi todella tulla järkiinsä tai joidenkin mielestä taas on menettänyt järkensä ostaessaan Ladan. Sellainen on Lada. :lol: 8)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

samarai kirjoitti:komea pelihän se on.
Ladan ostamisella voi todella tulla järkiinsä tai joidenkin mielestä taas on menettänyt järkensä ostaessaan Ladan. Sellainen on Lada. :lol: 8)
Joko tai. :roll:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin