Samara 1500i GM 1996- Käy rikkaalla

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Samara 1500i GM 1996- Käy rikkaalla

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Tulpun EuroSamara Saatu Katsastettua. Moottori valo palaa melkein kokoajan en osaa sanoa paloiko katsastuksen aikana. Odotin että Katsuri sanoo että arvot pielessä. merkkaili arvot omaan lappuunsa mutta minun lappuihin ei merkintöjä tullut niin en osaa sanoa minkälaiset ovat.. Mutta katsastettu on ja vähillä vioilla vain toinen lampun nostaja ei toiminut...Eurolle on Uuusiomistaja tiedossa että lähtee talosta, muttei mene kauaksi Pojan kaverille ensiautoksi omaksi/ siskonsa kanssa puoliksi omistettu VW Golffi ei mennyt katsastuksesta läpi lahon pohjan takia.. täytyy ehkä golfin pohjaa vilaista että oisiko paha rasti niin ei mänis paaliin.. niin siitä joku nuori saisi harraste auton vielä.. Samarassa oli Kanssa oikein paksut sauhut mulle tullessa.. voi olla viimeinen Gm Samara mikä meille tulee... riippuu paljon korin kunnosta.....
Euron Samurai
Viestit: 9
Liittynyt: 13.2.2020 14:31

Re: Samara 1500i GM 1996- Käy rikkaalla

Viesti Kirjoittaja Euron Samurai »

Eikka-91 kirjoitti: 18.1.2017 17:50 PÄÄSTÖT KUNNOSSA!!! :D :D Eli vikahan oli sittenkin lambdassa! Lambdassahan ei ollut maadoitusta lambdan runkoon, eli nyt on lambdan harmaa johto maadoitettu lambdan runkoon. Ensin katkaisin harmaan johdon ja maadoitin sen lambdaan, mutta ei auttanut...sitten vielä maadoitin sen harmaan johdon pätkän joka tulee lambdasta, niin sitten alkoi pelittämään!! Eli jos joudutte vaihtamaan gm-ruiskulle bosch-ruiskulle tarkoitetun lambdan niin ainakin delphi/bosch lambdoissa harmaasta johdosta RYÖSTÄMÄLLÄ johto lambdan "kaulaan"!! :lol:
KIITOS tästä vihjeestä. 8)

Olin jo työntämässä autoa paaliin, kunnes tulin tämän lukeneeksi. Auton olin täysin läpi käynyt ja satasia upottanut tämän tähden. Mutta nyt Samara käy ja kukkuu entistä ehompana (paremmin mitä uutena :D )
Avatar
Jouska
Viestit: 3007
Liittynyt: 24.9.2003 10:33
Paikkakunta: Esboo

Re: Samara 1500i GM 1996- Käy rikkaalla

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Moi,

Juu, tämä oli eräs GM Samaran erityispiirre. Kuinkahan monta korjauskelpoista GM Samaraa aikanaan meni romuttamoon tämän lambdan erityispiirteen takia.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Vastaa Viestiin