?.....Itse mietin, että.....voisiko syy löytyä pyyhkijän moottorista, sen muovikuoren alta, jossa on ne liikkuvat koskettimet.?.
 ?.....Itse mietin, että.....voisiko syy löytyä pyyhkijän moottorista, sen muovikuoren alta, jossa on ne liikkuvat koskettimet.?.  .....Kyseessä 2104 -97 Lada.....
.....Kyseessä 2104 -97 Lada..... ?.....Itse mietin, että.....voisiko syy löytyä pyyhkijän moottorista, sen muovikuoren alta, jossa on ne liikkuvat koskettimet.?.
 ?.....Itse mietin, että.....voisiko syy löytyä pyyhkijän moottorista, sen muovikuoren alta, jossa on ne liikkuvat koskettimet.?.  .....Kyseessä 2104 -97 Lada.....
.....Kyseessä 2104 -97 Lada..... ...Ja eilen meni 3kpl Sulakkeita, kun testailin....On tuo autosähkö vaan mystinen taiteenlaji......Täytyy nyt seurata, että miten jatkossa Sulakkeet tuolle maistuu
 ...Ja eilen meni 3kpl Sulakkeita, kun testailin....On tuo autosähkö vaan mystinen taiteenlaji......Täytyy nyt seurata, että miten jatkossa Sulakkeet tuolle maistuu 

.....En tiedä, että pitäisikö vaihtaa pyyhkijän moottori, vai pyyhkijän viiksi, vai molemmat.?.
 .....En tiedä, että pitäisikö vaihtaa pyyhkijän moottori, vai pyyhkijän viiksi, vai molemmat.?.