
onnellisena omistajana heitän laaja-alaisen kysymyksen:
Miten ilmenee se vika, kun moottorin maadoitus runkoon on heikko?
Millaisia oireita? Varmaan kerhon kirjavassa jäsenkunnassa on sellaisia, joille
kyseinen ilmiö on sattunut kohdalle..

pressa kirjoitti:Ei jaksa startata kun virtaa ei siirry riittävästi, valot kyllä jaksaa palaa kirkkaasti.
Kuulostaa sangen loogiselta. Tuo on selkeä oire.
Useammat epämääräiset häiriöt ovat yleensä sulakerasian juotosten murtumisten aiheuttamia tai sitten takakontin ja/tai mittariston takana olevien maadoitusten huonot kontaktit.
siis starttaaminen sujuu ihan hyvin. siinä ei ole häikkää, ja akussa on virtaa. kyse on muutamasta sen jälkeisestä minuutista. kone korottaa hieman kierroksia niin kuin pitääkin. mutta sitten rikastusvaihe päättyy liian aikaisin, jaWarre 1000 kirjoitti:Minun päähän tulee ajatuksen huonon moottorin maadoistusta. Minuskaapelin löysää pulttia mottoriin tai vaihteistoon tekisi välillä hyvää maadoitusta käynnistykseen ja välillä hyvää maadoitusta koriin. Toinen paikka olisi plussakaapelin kiinnitystä käynnistysmoottoriin. Mutta se ei selosta kummallista tyhjäkäyntiä.
niin se näyttäisi. siitä ei ole montaa vuotta, kun veden lämpötila-anturi vaihdettiin,pressa kirjoitti:Jos rikastus päättyy liian aikaisin, voi lämpötilatunnistin tai sen johdot olla syyllisiä.