Vuoden 2016 lopulla oli Suomessa liikennekäytössä 2 Grantaa, 2 Kalina 2:sta ja taisi olla peräti 4 kpl 4 x 4:sta eli Nivahan on nykyään tuolla nimellä.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009 Lada 112 HB 1,6 16v 2005 Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Lada-Jussi kirjoitti:katoin vuoden vaihteen rekisteritilastoa, niin viime vuonna käyttöön otettuja Lada autoja on ollut rekisterissä yhteensä 5 kpl kaksi Kalina farmari 2194, 2 Grantaa, yksi 4x4.... onko ne sitten jossain yksittäin tuotujen tai käytettynä tuotujen tilastossa?
eikös Kalinat ollu 8-venttiilinen ja 16-venttilinen automaatti, grantat en muista oliko jotain ihan perusversioita molemmat ja sedaneita, mutta onko tuon 4x4 tuonut joku muu kuin mansemotors, eihän ne kai vielä myynyt niitä?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ei varmaan ole kuin pari viikkoa niin itse uteliaisuuttani yritin etsiä ensirekisteröintitilastoista miten on myyty.
Vähän huonosti löysin tietoa, taisi olla niin, että ei sanottu tarkkaa määrää vaan, että alle kymmenen ja
toisella sivustolla puhuttiin n. kolmesta rekisteröidystä jos oikein muistan. Muistaakseni tilasto ei ollut päivittynyt nyky hetkeen.
Mä sorttasin trafin avoimesta datasta vuodenvaihteen tilanteen rekisterissä olevista Ladoista, pyrin tekee siitä koosteen Lada Pravdaan, mutta siellä oli noi 5 edellä mainittua
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ei noi tilastot koskaan ole niin tarkkoja puhumattakaan toimittajasta joka koettaa niitä tulkita.
Eikös takavuosina yritysten nimiin rekisteröidyt Ladat eivät näkyneet yksityisten omistamissa Ladoissa. Ja niitä oikeasti rekisteröitiin yritysten nimiin vaikka se hassulta kuulostaa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Näemmä useampi virhe tässä jutussa. Halvin malli on alle 12 000 euroa ja autoja on myyty useampi kuin kolme. Koeajolla kävin itse asiassa maanantaina ja Nikolai ihmetteli noita tilastoja, jotka eivät pidä oikein paikkaansa. Yhden tilaston mukaan autoja olisi myyty vain yksi! Olisin kommentoinut tuonne linkkiin, mutta olisi pitänyt alkaa luomaan tiliä, niin olkoon. Ehkä täällä jollain riittää into tilin luomiseen asti?
Viimeksi muokannut JohnDoe, 23.2.2017 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lada 117 STW 1,4 16v 2009 Lada 112 HB 1,6 16v 2005 Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Kyllähän toimitukseen voi ja kuuluu laittaa tällaisista asioista palautetta! En voi enempää painottaa tämän asian tärkeyttä!!
Mainostaminen on kapitalistisessa markkinataloudessa kaikki kaikessa, ja Nikolain tulee nyt hoitaa se puoli kuntoon. Aloittaa vaikka oikaisemalla lehdistöä.
Hieno homma, hieno auto. Harvemmin enää näkee ovissa noita kolhusuojia.
Autoja pitäisi mielestäni alkaa vähän markkinoimaankin, esim lehti ilmoituksilla Maaseudun Tulevaisuus lehdessä. Siellä silloinen Delta-autokin joskus mainosti Ladoja. Maaseudulla lienee ostopotentiaalia enemmän kuin kaupungeissa. Ihmiset eivät välttämättä tiedä uusista Lada-malleista mitään. Vanhat mallit sentään hyvässä muistissa.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Yksi tädinmies ainakin olisi kovasti kiinnostunut uusista Ladoista, jos niitä myytäisiin Pohjois-Suomessa. Epäili ettei huoltokaan ole kovin hyvin järjestetty, kun myyntikin vaan etelässä. Vannoutunut kommunisti joka ei ikinä ostaisi länsiautoa, Ladat ostanut aina uusina ja nykyisellä alkaa olla 300 tkm lasissa (110).
juippi11 kirjoitti:Yksi tädinmies ainakin olisi kovasti kiinnostunut uusista Ladoista, jos niitä myytäisiin Pohjois-Suomessa. Epäili ettei huoltokaan ole kovin hyvin järjestetty, kun myyntikin vaan etelässä. Vannoutunut kommunisti joka ei ikinä ostaisi länsiautoa, Ladat ostanut aina uusina ja nykyisellä alkaa olla 300 tkm lasissa (110).
Huollot voi hoitaa missä tahansa asiallisessa huoltokorjaamossa, vaikka samassa missä 110:kin. Hieno juttu jos oikoo ostaa uuden Ladan, mutta toisaalta 110:llä on vasta sisäänajo ajettu. lada-auto.fistä vaan valitsemaan uutta Ladaa. Suosittelen.
Se vaan jos huolto ei ole koskaan edes nähnyt kyseistä mallia tai uudempia Ladoja huoltanut, voi hieman hidastaa suoritusta?
Onko noissa Renaultin tekniikka, se voisi olla tutumpaa.