Ostin Samara Vuonna 2015 siinä Syys-Lokakuun vaihteessa. Olin silloin siskon luona kyläilemässä Sastamalassa ja selasin paikallislehden automainoksia. Samara olla pollotti siellä ja patistelinkin vitsillä kaveriani TsarBombaa ostamaan sen pois. Loppujen lopuksi ostinkin sen sitten itse koeajun ja parin yön mietinnän jälkeen (auto oli Huittisissa).
Kilometrejä mittarissa ostohetkellä oli reilu 53 tuhatta. Aina on mahdollista että mittari olisi pyörähtänyt ympäri mutta hyvä yleiskunto ja kyrilliset tekstit kesärenkaitten kyljessä kielivät että ei olla vielä uudella kierroksella. Entinen omistaja oli vanhempi rouvashenkilö.
Koitti kotiinlähdön aika, matkaa oli tiedossa vähän päälle 600km Sastamalasta Kainuuseen. Pikkuisen huoletti että olikohan jakohihnaa muistettu vaihtaa ikinä ja että nyt se varmaan tällä matkalla rapsahtaa

Perille päästiin kumminkin turvallisesti ja heti varasin jakohihnan ja vesipumpun vaihto ajan paikalliseen huoltamoon. Siellä kävi ilmi että ainakin joskus oli hihna ja pumppu uusittu.
Nyt on reilu vuosi opeteltu yhteiseloa ja hyvin on mennyt. Pari kertaa on check engine valo syttynyt tähän mennessä ja hävinnyt myös omia aikojaan pois. Pitää hankkia jonkunlainen lukulaite jotta näkee että mikä siellä ahistaa. Auto on tarkoitus pitää mahdollisimman alkuperäisenä ja haen osat ja öljyt itse Kostamuksesta.