Autontunnistusta

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kyllä. Noita ei valuuttasäännöstelyn aikana paljoakaan meille tuotu.
Ennen sotavuosien mallisia Kippareita oli enemmän.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Kuva
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
virtain
Viestit: 1134
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja virtain »

Saab 92....Eli "YSIKUTOSEN" Esi-isä :lol:
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tuossa mallissa ei vielä ollut aukeavaa takaluukkua.
Kuva
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

ohi
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

virtain kirjoitti:Saab 92....Eli "YSIKUTOSEN" Esi-isä :lol:
SAAB 92 1950 - 1956
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ei mikään proto tai käsintehty tuo sininen. Toistasataatuhatta kappaletta sitä tehtiin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tuo tehtiin samalla konseptilla kuin Karmann Ghia. Otetaan halpa pieni perheauto ja istutetaan siihen menevän näköinen kori. Alkuvuosien autoissa oli 850-kuutioinen kone.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Ehkä Rellua voisi tarjota.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Hyvä tarjous. Caravelle/Floride. Noilla nimillä sitä myytiin eri markkina-alueilla.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Kuva
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Noita ei kai virallista tietä tuotu Suomeen.
En uskalla veikata mallinimeä kun kuvasta ei näe perän mallia, eikä ovien lukumäärää.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

No merkkiäkin saa veikata.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Avatar
jimi
Viestit: 254
Liittynyt: 31.8.2006 21:29
Paikkakunta: Panttila
Viesti:

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja jimi »

Ford Consul Classic/Capri 1961-63
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kuva

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Autontunnistusta

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Kuva
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Vastaa Viestiin