4 ovisesta 2 oviseksi
4 ovisesta 2 oviseksi
Eli tarkotus tuosta omasta 2105 laatuskasta takaovet "sulkea" ja tästä kävinkin konttorilla kyselemässä. Vastaus oli suurin piirtein sama mitä orava olisi vastannut kysyttäessä verotusta kiinaksi, toisin sanoen eivät tienneet asiasta mitään. Onko ihmisillä täällä edes mutua heittää millaista byrokratiaa vastaan olen sotaa aloittamassa?
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Ajattelitko jättää etuovet alkuperäisen mittaisex?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Jos etuovet jättää normi mittoihin, niin takaovet voi vaikka hitsata umpeen. Näyttää tyhmältä sen jälkeen, mutta ompahan kaksiovinen.
Jos hyvän haluaa, niin etuovia pitää jatkaa taaksepäin jokun verran. Olikohan jossain että puolet takaovesta siirtää etuoveen, niin tulee hyvän mittaiset. Byrokratiasta en osaa sanoa.
Tee ensin, ja vie konttorille. Kyllä luulis hyvintehdyn kelpaavan. Ja jos ottaa vielä kuvia vaiheiden välillä niin aina parempi....
Jos hyvän haluaa, niin etuovia pitää jatkaa taaksepäin jokun verran. Olikohan jossain että puolet takaovesta siirtää etuoveen, niin tulee hyvän mittaiset. Byrokratiasta en osaa sanoa.
Tee ensin, ja vie konttorille. Kyllä luulis hyvintehdyn kelpaavan. Ja jos ottaa vielä kuvia vaiheiden välillä niin aina parempi....
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Muistaakseni ei enää saa tehdä kaksiovista, jos on alunperin neliovinen. Ja neliovisessakin pitää kaikkien ovien toimia.
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Näillä näkymin tarkotus jättää ihan vakio mittaseks kun ei innosta lähteä tuota b-pilaria siirtämään. Lyhkäsen näkösekshän nuo jäävät mutta toisaalta kylki linjasta tulee kauniimpi. Ei viittis ennen tehdä kun saa varmuuden asian luvallisuudesta :/
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Soittamalla jollekin palvelevalle katsastusasemalle (tai vaikka kahdelle) ja kysyy kuinka ovimuutos määräykset on tänäpäivänä.
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Aivan totta. Soittelen huomenna ja pistän tänne mitä sanovat.
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Eikös se Pöhö-Andrein? avolada ole kaksiovinen? Ja ihan kilvissä?
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
taitaa olla poikkeusluvat sillä.
laikka-avoja ovat silleen tehneet nykyään
laikka-avoja ovat silleen tehneet nykyään
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Jos noin tekee niin näyttää kyllä niin hölmöltä ettei sillä kyllä ajella kehtaa!aleksiyy kirjoitti:Näillä näkymin tarkotus jättää ihan vakio mittaseks kun ei innosta lähteä tuota b-pilaria siirtämään. Lyhkäsen näkösekshän nuo jäävät mutta toisaalta kylki linjasta tulee kauniimpi. Ei viittis ennen tehdä kun saa varmuuden asian luvallisuudesta :/
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
Kuten sanottu että näillä näkymin. Pitää yrittää selvittää ensin tää ovikuvio ja sen jälkeen miettiä josko tuota b pilaria siirtäisi. Ajatuksena myös heitin josko tekisi sitten takakyljet ja lokasuojat lasikuidusta samaan syssyyn, meinaan että kyllä tossa pellihommiakin olisi ja oikeen pirusti.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: 4 ovisesta 2 oviseksi
no ne kuitu kyljet voi olla siinä ja tässä hyväksyykö. mutta jos ruosteen takia meinaat, niin osta uudet alkuperäset
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti