laatikon vaihto
Re: laatikon vaihto
et ymärrä minäkin tuhosin kaiken omaisuus suomi vaimon kanssa ja olin 2.5 vuotta venäläinen nainen suomessa ja oikeasti yritti tapaa minut ajetaan yli rekalla jumala oli ehkä mukana tai siten ei väistin onekaasti ojan kautta päsin tielle ja ymärsin miksi käykää helvitissä ja tulkaa takaisin ja jos olette yhtä hulluja kuin minä palatkaa sinne venäjälle ,mutta teen toisin. uusi vaimo on siperia käykää kylmä opikaa opetus katsokaa ihmistä silmään. sillä ihminen on tyhmä niin kuin minäkin. oli oikeasti paljon kansain välinen keksintö kaikki varastettiin. miksi minä rakennan lada. vaimoni halusi tuoda niva cervolett sumen nolla vero suomen katsatus ei hyväksynyt. venäjältä tulee oikeasti osa osista ja me menemme ajamaan kilpaa venäjälle autolla ja auton pitää olla kunossa nyt on oikeasti ongelmia meidän seppä oli selkä leikkaus auto kolari selkäydin paskana liimasimat se oli ensimmäinen kerta suomessa. ihmiset antakaa armoa jumala sitä ei koskaan anna jos haluatte saman olkaa hyvä tämä ei lapsille
víttu mitä paskaa... 

"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Tätä jaloa juomaa on varmasti nautittu tuoppi jos toinenkin näitä tarinoita kirjoittaessa...markku.taskinen kirjoitti:liimasimat
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tai sitten on jäänyt lääkkeet ottamatta...Jokari kirjoitti:Tätä jaloa juomaa on varmasti nautittu tuoppi jos toinenkin näitä tarinoita kirjoittaessa...markku.taskinen kirjoitti:liimasimat
Lada kardan...??? Njet... Volga