Sähköt..
-
fences
Sähköt..
Elikkäs mulla on tuo ''91 2105 1500 Laatikko katilla. Oisin tänään vienyt leimalle, mutta ei.... vasemalle käännät vilkun toimii normaalisti. Oikealle käännät vilkun niin naksahtaa vain ( sulake palaa, akkumittari nollille ja akkuvalo alkaa palaa ) mikään valo oikealla ei välähdäkkään. Johdot ei mielestäni pitäisi ottaa maihin (sivuvilkkua en ole vielä kattonut, sisälokarin sisältä???) ja releen vaihdoin, tuloksetta. Voiko olla, että polttimot huonot/palaneet tai jotain muuta. Apu olisi tarpeen kun sähköt eivät ole kovin tuttuja...
Re: Sähköt..
Pura ratinpylvään muovit pois ja tutki johtonippu, voi olla hankautunut ratinakseliin jos ei ole ollut kunnolla paikallaan.
-
fences
juu senkin purin ja jos tarkkaan katsoo niin siinä viiksessä on ns. "liitin" ja sieltä nousee savua jos tarpeeksi kauan antaa naksuttaa. johtonippu oli mielestäni ihan hyväkuntoinen.
- Vuosaaren Ladamies
- Viesti:
Minulla oli sama vika. Johto hankautunut rikki ja sen vuoksi poltti sulakkeen. Nyt siis ohjauspylvään muovisuojat irti ja tarkistaa johtonippu. Jos hankautumia ( eriste rikki ); hankautuneeseen kohtaan kietoa sähköteippiä. Syytä myös " katsoa ", että johtonippu asettuu paikalleen.
Lada 1200L ( 1987 )
Nissan Almera 1,4 LX ( 1996 )
Chevrolet Corvette Convertible 5,7 TPi V8 ( 1990 )
Nissan Almera 1,4 LX ( 1996 )
Chevrolet Corvette Convertible 5,7 TPi V8 ( 1990 )
Ratinpylvään sähköt ovat joskus niin herkkiä, että pienikin nirhauma häiritsee. Katso siis tarkkaan.
-
fences
en kyllä löytänyt nirhaumia tai mitään mikä voisi ottaa maihin... riepottelin ja kääntelin eikä tahtonut toimia.. vilkutkaan ei itsessään ota maihin, mutta mietin että voiko polttimon palo johtaa ns "oikosulkuun" muiden kanssa. kun vasemman puolen kaikki vilkut toimii ja oikealla ei mikään. pari kertaa raksuttaa (vilkut ei kyllä pala) ja polttaa sulakkeen.
olen tosi huono sähköjen kanssa joten tämä on turhauttavaa ! ja tolla kelillä ei työmotivaatio ole 100% !
olen tosi huono sähköjen kanssa joten tämä on turhauttavaa ! ja tolla kelillä ei työmotivaatio ole 100% !
Takapään johtosarjassa ottaa vilkun piuha jostain maahan kiinni. Johtosarjaa ei ole suojattu mitenkään vaan johdot on kiinni lattiassa monessa kohdassa.
Sulakkeen tilalle H4 niin helpompi ettiä vikaa eikä tartte ostaa 500 sulaketta poltettavaksi.
Sulakkeen tilalle H4 niin helpompi ettiä vikaa eikä tartte ostaa 500 sulaketta poltettavaksi.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
Masa
Moro
Itse vedin akulta sulakkeen kautta uuden virtajohdon vilkkukatkaisijalle kun oli samanaiset oireet. Näin vilkku ei enää sekoittanut latausta ainakin minulla... Nirhaumaa en löytänyt johdoista eikä savuakaan noussut mistään ja taas toimii.
Itse vedin akulta sulakkeen kautta uuden virtajohdon vilkkukatkaisijalle kun oli samanaiset oireet. Näin vilkku ei enää sekoittanut latausta ainakin minulla... Nirhaumaa en löytänyt johdoista eikä savuakaan noussut mistään ja taas toimii.
-
fences
hyviä vinkkejä ! ja tuo uuden johdon vetäminen voi olla hyvä idea jos johtuu vika vain siitä. mietin, että vilkun viiksessähän on kaksinapainen "pala" kiinni siinä viiksessä ajattelin, että voiko se olla rikki tai vioittunut.. sitähän en saanut kylläkään irti jotta oisin nähnyt sen mutta..
-
fences
Matkustajan jalkotilasta matto poies ja johtonippua tutkimaan. Siellähän se vika oli. Kaksi johtoa otti kosketusta toisiinsa ja voila! Toimii taas ja leimalle tulevalla viikolla.