Lada 2105 -94
Lada 2105 -94
Tossahan on se "sähkökaasutin" katin takia...niin onko tohon saatavilla mitään korvauskaasutinta?
Cadillac Deville Concours -95
Lada 2105 -94
Lada 2105 -94
Hankala tapaus, korvauskaasareita kyllä löytyy mutta lambra säätö voi olla vaikea toteuttaa. Lisäksi tuo vaatiis periaattees ajon aikaisen pakokaasu mittauksen koska vähäpäästöistä ei saa muuttaa muten kuin iskun pituutta/männän halkaisijaa ilman todistuista päästöistä ja sen testin hinnalla saa jo toisen tuon ikäisen ladan.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
katti
Olisiko ratkaisu hyvä peruskaasutin ja katin korvaaminen tyhjällä, samannäköisellä pöntöllä? Päästöt tuskin kasvavat yli rajojen ja katin vastuskin häviäsi.
Tuo sähkökaasari on varmasti huonoin asia mitä Ladaan on laitettu. Mielestäni katti vaatii vähintään EFIn toimiakseen kunnolla. Kaasuttimella sopivaa seosvaihtelua ei saada aikaan. Katalysaattorihan toimii hapetus-pelkistys -reaktion ansiosta ja vaatii seoksen muuttamisen laiha->rikas->laiha jatkuvasti.
Tuo sähkökaasari on varmasti huonoin asia mitä Ladaan on laitettu. Mielestäni katti vaatii vähintään EFIn toimiakseen kunnolla. Kaasuttimella sopivaa seosvaihtelua ei saada aikaan. Katalysaattorihan toimii hapetus-pelkistys -reaktion ansiosta ja vaatii seoksen muuttamisen laiha->rikas->laiha jatkuvasti.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
öh
järkevintä kai ruiskumoottoriksi muuttaminen.
Jos Axtec kaasutin korvataan vanhemmalla siitä jää kuitenkin puuttumaan polttoainehöyryjen keräysjärjestelmä jonka US83 normikin vaatii.
Jos Axtec kaasutin korvataan vanhemmalla siitä jää kuitenkin puuttumaan polttoainehöyryjen keräysjärjestelmä jonka US83 normikin vaatii.

- Lada-Jussi
- Viestit: 10245
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
puristus
1700 koneessa on kyllä kovemmat puristukset, olisko sillä merkitystä ruiskun suhteen?
