nyt mieltä askarruttaa asia että sopiiko nappiksen sisään kuinka helposti tupliksen koetaulu mittareineen?
eli nimenomaan se pyöreämittarinen koetaulu pitäis saada sovitettua jos vain käy kohtuudella
sopii omaan silmään huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen pitkä mittari.
Nappis & tuplis koetaulut
- toktornivako
Re: Nappis & tuplis koetaulut
Kyllä sopii eikä edes tarvi selkänojia kääntää ajas!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Olkoon vaikka kuinka pilkun viilausta, mutta minun korvaan koskee ja silmiä särkee tuon koetaulun yleinen käyttö. Kuitenkin sen nimi on kojetaulu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Kahden pilkunviilauksen jälkeen annetaan vastaus kysyjän "ilmeisesti tarkoittamaan" kysymykseen (joka mielestäni on voiko nappikseen vaihtaa tuplalamppuisen kojetaulun) on kyllä. Toki jos kysymys on vain "sopiiko sisään" niin siihenhän jo vastattiin että sopii, toki matkuistajia ei enää täyttä määrää mahdu.
Kiitoksia vaan tiedoista.
Mun näkemys tähän koetauluun sekä kojetauluun on se että nämä kirjoitukset täällä ei ole mihinkään virallisiin papereihin mielestäni tule joten liian tarkkana ei pidä olla
Ja tällä koetaulu sanalla ei varmasti asia muuksi muutu.
Toinen asia jos sanat muuttaa asian tarkoitusta kuten monesti öljyn lauhdutin sekä öljyn jäähdytin.
Ja se että jos muten kysymys oli sekava niin sit ajattelen asian vaan niin hankalasti.
Asiaan kuitenkin saatiin sevyys se on pääasia
Mun näkemys tähän koetauluun sekä kojetauluun on se että nämä kirjoitukset täällä ei ole mihinkään virallisiin papereihin mielestäni tule joten liian tarkkana ei pidä olla

Ja tällä koetaulu sanalla ei varmasti asia muuksi muutu.
Toinen asia jos sanat muuttaa asian tarkoitusta kuten monesti öljyn lauhdutin sekä öljyn jäähdytin.
Ja se että jos muten kysymys oli sekava niin sit ajattelen asian vaan niin hankalasti.
Asiaan kuitenkin saatiin sevyys se on pääasia