Ensi vuoden Ladat-liian vaaleita sisustukseltaan?
Ensi vuoden Ladat-liian vaaleita sisustukseltaan?
Löysin tanskalaisen sivuston jossa on ensi vuoden malleja.Voiko duunari näillä enää haalareissa ajaa?http://www.lada-dk.subnet.dk/
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
nii jos meinaat noita 2170:n sisustoja niin ei ne varmaan vielä ensi vuona ole kovinkaan monen haalareiden alla.
onko kellään havaintoja vuoden 2005 mallin Ladoista, mallivuosihan vaihtuu aina heinäkuussa joten ensi vuoden mallit on jo tuotannossa, ties vaikka niissä jo olisi 2170:n verhoilut? Suomeen tietty tulee taas halvimmat versiot.
onko kellään havaintoja vuoden 2005 mallin Ladoista, mallivuosihan vaihtuu aina heinäkuussa joten ensi vuoden mallit on jo tuotannossa, ties vaikka niissä jo olisi 2170:n verhoilut? Suomeen tietty tulee taas halvimmat versiot.

- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Olihan melkoinen kabiini.
Turvatyyny kuskille (ratista päätellen), integroitu audiolaitteisto, plyyshipenkit (verhoilun väri tosiaankin epäkäytännöllinen).
Eikä tuo päältäkään kovin pahalta näyttänyt.
Ja Suomeenhan näitä tietysti saadaan vuonna 2015 tai jotain.







R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
joo
ennuste olis että joskus vuosi kalinasta eli marraskuu 2005 alkaisi 2170:n tuotanto, mutta ilmeisesti pienempinä määrinä vanhan 110:n rinnalla jonnekin 2006 jonka jälkeen 2170 korvaa kokonaan vanhan. Siitä varmaan ainakin vuosi niin autoa valmistettaisiin vientiin. Eli tulisiko 2007 Suomeen? Jostain sellaisenkin vision lukenut että vientimallit varustettaisiin Chevy Nivasta tutulla Opel moottorilla ja japsi vaihteistolla (onko se nyt sit kivaa?)

Re: joo
Ja vielä ku ottavat käyttöön HD:stä tututksi tulleen tavan, eli lähes kaikki koneen osat(ääntä myöten) patentoidaan tai mallisuojataan. Eli niitä ei saa kukaan tarvike osa valmistaja alkaa 25 vuoteen valmistamaan. Niin siihepä se sitten loppu Ladan taru edullisena kansan autonaLada-Jussi kirjoitti:ennuste olis että joskus vuosi kalinasta eli marraskuu 2005 alkaisi 2170:n tuotanto, mutta ilmeisesti pienempinä määrinä vanhan 110:n rinnalla jonnekin 2006 jonka jälkeen 2170 korvaa kokonaan vanhan. Siitä varmaan ainakin vuosi niin autoa valmistettaisiin vientiin. Eli tulisiko 2007 Suomeen? Jostain sellaisenkin vision lukenut että vientimallit varustettaisiin Chevy Nivasta tutulla Opel moottorilla ja japsi vaihteistolla (onko se nyt sit kivaa?)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Nimenomaan.Boris kirjoitti:Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.R-J kirjoitti:Hylätty laaduntarkkailussa. Eli siis vientilaatua.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Re: joo
Eli periaatteessa siis luokkaa Opelin ja jonku helkutin Nissanin risteytys.Lada-Jussi kirjoitti:ennuste olis että joskus vuosi kalinasta eli marraskuu 2005 alkaisi 2170:n tuotanto, mutta ilmeisesti pienempinä määrinä vanhan 110:n rinnalla jonnekin 2006 jonka jälkeen 2170 korvaa kokonaan vanhan. Siitä varmaan ainakin vuosi niin autoa valmistettaisiin vientiin. Eli tulisiko 2007 Suomeen? Jostain sellaisenkin vision lukenut että vientimallit varustettaisiin Chevy Nivasta tutulla Opel moottorilla ja japsi vaihteistolla (onko se nyt sit kivaa?)

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Tuntuu vaan, että välillä tänne on tuotu myös niitä kotimaahan tarkoitettuja autoja, kun välillä noita vikoja näyttäis olevan enemmän kuin äkkiseltään osais edes kuvitella, noissa satakympeissä. Ja joillakin taas ihan asiallisia yksilöitä. Että käsitteet vientilaatu/kotimaa-laatu näyttävät vaihtelevat niin usein, että liekö tuolla alkuperäisellä ajatuksella edes toteutumismahdollisuutta.veli alexei kirjoitti:Nimenomaan.Boris kirjoitti:Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.R-J kirjoitti:Hylätty laaduntarkkailussa. Eli siis vientilaatua.

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
No taitaa olla sit sitä liikkeellä että on ns. maanantai kappaleita liikkeellä. Ja aika paljonhan ongelmia ovat aiheuttaneet mm. noi lisälaitteet jotka eivät toimi kalliimmissakaan autoissa täällä lumen ja roudan keskellä. Ja miten ihmiset sitten huoltavat/huollatuttavat 110:ä. Jos on sama hälläväliä asenne kun ennenkin niin kyllä taitaa tää uus tekniikka olla sen kannalta herkempää hajoamaan.R-J kirjoitti:Tuntuu vaan, että välillä tänne on tuotu myös niitä kotimaahan tarkoitettuja autoja, kun välillä noita vikoja näyttäis olevan enemmän kuin äkkiseltään osais edes kuvitella, noissa satakympeissä. Ja joillakin taas ihan asiallisia yksilöitä. Että käsitteet vientilaatu/kotimaa-laatu näyttävät vaihtelevat niin usein, että liekö tuolla alkuperäisellä ajatuksella edes toteutumismahdollisuutta.veli alexei kirjoitti:Nimenomaan.Boris kirjoitti: Eikös toi oo ollu perinteisesti toisinpäin. Eli huonompi laatuiset pidetään kotimaanmarkkinoilla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Totta tuokin. Maanantaikappaleita voi olla liikkeellä, tietyt sähkövempeleet, esim. sähköikkunat, yhdistettynä taivasalla majailevaan autoon, voivat tuottaa ongelmia. Eikä perinteinen Lada-kuski taida olla yleisimpiä merkkikorjaamojen asiakkaita.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)