Axtec-kysymys
Re: Axtec-kysymys
Miksi sitten aiemmin tässä ketjussa näkyvässä kaasuttimessa on vain yksi kapearunkoinen solenoidi, tyhjäkäynnin kanavassa? Äläkä kerro, että se kaasutin osaa säädellä vain tyhjäkäynnin seosta, koska niinhän se ei voi olla.
Re: Axtec-kysymys
Mutta jos asiaa ei voi nähdä muutoin kuin ladasilmälasit päässä, niin tässä kuva Samaran konehuoneesta: http://www.autoprospect.ru/vaz/2109-sam ... rbur08.jpg
Kannattaa huomioida kapearunkoinen solenoidi tyhjäkäyntikanavassa, ja vain tyhjäkäyntikanavassa. Ja siinä kohdassa missä meidän Euroopan mallissa on osakaasualueen solenoidi, onkin läppä, kolmella ruuvilla. Meidän markkinoilla ruuveille ja läpälle on paikka, mutta ruuveja ja läppää ei ole.
Kannattaa huomioida kapearunkoinen solenoidi tyhjäkäyntikanavassa, ja vain tyhjäkäyntikanavassa. Ja siinä kohdassa missä meidän Euroopan mallissa on osakaasualueen solenoidi, onkin läppä, kolmella ruuvilla. Meidän markkinoilla ruuveille ja läpälle on paikka, mutta ruuveja ja läppää ei ole.