Axtec-kysymys

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
E.P.
Viestit: 747
Liittynyt: 9.10.2010 16:28

Re: Axtec-kysymys

Viesti Kirjoittaja E.P. »

Miksi sitten aiemmin tässä ketjussa näkyvässä kaasuttimessa on vain yksi kapearunkoinen solenoidi, tyhjäkäynnin kanavassa? Äläkä kerro, että se kaasutin osaa säädellä vain tyhjäkäynnin seosta, koska niinhän se ei voi olla.
E.P.
Viestit: 747
Liittynyt: 9.10.2010 16:28

Re: Axtec-kysymys

Viesti Kirjoittaja E.P. »

Mutta jos asiaa ei voi nähdä muutoin kuin ladasilmälasit päässä, niin tässä kuva Samaran konehuoneesta: http://www.autoprospect.ru/vaz/2109-sam ... rbur08.jpg

Kannattaa huomioida kapearunkoinen solenoidi tyhjäkäyntikanavassa, ja vain tyhjäkäyntikanavassa. Ja siinä kohdassa missä meidän Euroopan mallissa on osakaasualueen solenoidi, onkin läppä, kolmella ruuvilla. Meidän markkinoilla ruuveille ja läpälle on paikka, mutta ruuveja ja läppää ei ole.
Vastaa Viestiin