Piti jo tarkistaa kirjasta, kun hetken luulin olevani väärässä.
Tuo sinun keino vaatii CO-mittarin, jolla mitataan seos pakoputken alkukäyrästä, siitä putken pätkästä joka on normaalisti suljettu. Olinkin tuon tavan jo unohtanut, koska minulla ei ole CO-mittaria käytössä. Olet kyllä oikeassa, että irroittamalla ja tukkimalla täystehotunnistimen letkun, saa lukittua tyhjäkäyntipiirin automaattisen seossäädön.
Minun keino soveltuu yksinkertaisuudessaan kotimekaanikolle. Se jäljittelee keinoa, jolla tyhjäkäyntipiirin virtaus säädetään 45-55% prosentin paikkeille kosketuskulmamittarin avulla. Sillä erolla, ettei tarvita edes kosketuskulmamittaria. Kun säätää neuvoni mukaan, tulee seossäätöruuvi kuin itsestään asentoon, jossa tyhjäkäyntipiirin virtaus on n. 45-55%.
Kello 20.26 korjattu kirjoitusvihre.