Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
E.P. kirjoitti:Takavedot lienee testattu ja muotoiltu samassa tuulitunnelissa kuin lättähatut? Taikka oikeastaan kiitokset pitäisi lähettää Italian suuntaan, kun siellä ovat usein ymmärtäneet sen muotoilun päälle: http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... _52442.jpg (pidätän oikeudet kuvaan, kun se on itse kuvattu Italiassa) Kuitenkin niin, että tällä "palkintokorokkeella" voi ajella tyytyväisenä etuikkunat auki helteellä. Totta vähän meteliä on enemmän, mutta sittenkin siedettävästi. Ei kuitenkaan irtoa tukka päästä, tai hajoa tärykalvot, kuten nykyautojen kanssa usein on asian laita. Ja jos vähän sateleekin, niin kunnon vesiränni varmistaa sen, ettei korva kastu. Jos nykyautolla pääseekin pisaralla vähän pidemmälle, niin kyllä vanhassa kunnon saippualaatikko muotoilussa on puolensa. Sitä mieltä minä olen tällä kertaa.
Mies puhuu asiaa!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990