1500 KONE
- veli alexei
- Moderaattori
Oletan kuitenkin tuon olevan vitsi vaikkei sitä erikseen mainita. Olenn hämmästyttävästi jälleen kerran samaa mieltä Alexein kanssa...samarai kirjoitti:no en mä oikein tiedä.. kannattais ainakin kymppi bensaa pummata apulaitteiden lisäksi.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- LamaAjanElvis
ei ole todellakaan paha hinta! meidän paikallinen purkaamo ei möisi alle sadan euron konetta vaikka ois ilman apulaitteita ja kiinni leikannu.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Lada-Jussi
jep
laitetaan mieleen jos Markku myy 1500 konetta, että huomioidaan että on itse maksanut siitä vain 20 euroa, tiedetään paljonko ottaa välistä omaan taskuun 

- LamaAjanElvis
- veli alexei
- Moderaattori
Nii että kun eurolla ostaa ja kahdella myy nii sehän on vaan prosentin voitto.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Se ei ollut vitsi vaan hätähuutoni. Tämä on vitsi vitsi:Vanja-eno kirjoitti:Oletan kuitenkin tuon olevan vitsi vaikkei sitä erikseen mainita. Olenn hämmästyttävästi jälleen kerran samaa mieltä Alexein kanssa...samarai kirjoitti:no en mä oikein tiedä.. kannattais ainakin kymppi bensaa pummata apulaitteiden lisäksi.
Tamperelainen tinki torilla pukua. Lopulta torimyyjä hermostui ja huusi: "Siinä on se puku, vie vaikkailmaiseksi."
Tähän tamperelainen: "Okei, mä otan sen, jos saan kaksilla housuilla!"
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- veli alexei
- Moderaattori
Nimenomaan.samarai kirjoitti:Se ei ollut vitsi vaan hätähuutoni. Tämä on vitsi vitsi:Vanja-eno kirjoitti:Oletan kuitenkin tuon olevan vitsi vaikkei sitä erikseen mainita. Olenn hämmästyttävästi jälleen kerran samaa mieltä Alexein kanssa...samarai kirjoitti:no en mä oikein tiedä.. kannattais ainakin kymppi bensaa pummata apulaitteiden lisäksi.
Tamperelainen tinki torilla pukua. Lopulta torimyyjä hermostui ja huusi: "Siinä on se puku, vie vaikkailmaiseksi."
Tähän tamperelainen: "Okei, mä otan sen, jos saan kaksilla housuilla!"

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.