En kyllä oikein tajua tuota vieraskirjan tarkoitusta. Kun se siis näkyy olevan vaan kaikkien avautumisnurkka. Että sinne sit mennään kiroon ja meuhkaan. Siis mitä tällainen vieraskirja palvelee? Ainkin sitä vois siivota aina välillä että isoimmat ärräpäät pysyis poissa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Onko vieraskirjaa vai ei on kysymys.
Mitä jotkut sinne kirjoittavat on varsin ikävää; välillä.
Meitä on niin moneen Ladaan lähtijöitä ....
Uudet sivut ovat suunnitteilla ja toteutumassa. Uudet sivut eivät varmasti miellytä kaikkia; kuten eivät nykyisetkään sivut. Sivujen sisältö on suurinpiirtein sama kuin nykyisillä sivuilla.
Mikäli uudet sivut eivät miellytä; tehköön joku sitten "kilpailevan" version.
Ei kaikkia miellytä ladatkaan.
Hitsi, musta on kiva kattella vieraskirjan sivuilta kuinka älykkäitä
ihmisiä onkaan tulossa työelämään, kunhan saavat päästötodistuksen tarkkailuluokalta
Niin yritetään ymmärtää vaan. Se oli vähän samanlaista aikoinaan. Mutta kun saavat käännettyä tuo anatomian sanaston sivun , niin seuraavaks puhuvat jo inttijuttuja. Sitten estotkin jo häviää, voivat päivittäin silitellä ikiomaa ladaansa ja vaimokettaan ainakin sunnuntaisin.
Mulla on semmoinen käsitys, että vieraskirjan tarkoitus on toimia palstan ja sivujen asiallisena ja ystävällisenä kommentointipalstana. Negatiivistakin kritiikkiä voi mielestäni antaa, kunhan olisi asiallista. Tollasten lahopääteinien pätemis- ja purkautumispalstana se on hyödytön. Mielestäni ylläpito voisi siistiä hieman tuota vieraskirjaa. Tuollaisen hitsi-palstana se ei palvele ketään, viestii korkeintaan ettei ladailijat arvosta imagoaan sen verran että siivoisivat vieraskirjaansa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
alkaa riittää puuhaa niin olen jättänyt vieraskirjan seuraamisen vähemmälle, muistuttaa vähän tota suomi24:n lada keskustelua
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kyllähän me itse tiedämme, mitä ovat meidän Ladat ja mitä olemme itse. Eiköhän kaikille vierassivuille tule jonkun verran ainakin asiatonta tekstiä. Kyllä varmaankin sivuja silti voi siivota. Mutta minusta ne pahastikin aiheettomat sivut voivat olla jonkun aikaa näkyvissä. Ensinnäkin valtaosa sivuilla vierailijoista jättänee ne omaan arvottomuuteensa, viestihän viestii kirjoittajasttaan sen, mitä pitääkin. Toisekseen ne häiriköt voivat saada vaan lisää tuulta purjeisiin, jos viesti poistetaan heti. Yksittäiseen henkilöön kohdistuvan loukkaavan viestin kyllä voi, tai oikeastaan pitää poistaa mahdollisimman pian. Siihenhän on valvojalla oikeus. Moskvitsh palstalla näyttää valvoja käyttävän oikeuttaan varsinaisella keskustelupalstalla.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Eli vieraskirja suohon tai tarkkailuun. Vaiks ei se tosiaan mua niin haittaa kun en sitä lue.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Kyllä mä voisin niitä silloin tällöin vaikka siivoilla... jollei ketään muuta kiinnosta.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
mä en jaksais niihin paljoa puuttua, ihan sama mitä asiaa tietämättömät juttelee, turhaa vaan tunteevat onnistuneensa kun aletaan puolustelemaan...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)