BA3-tehtaan kanta E10

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Latari

BA3-tehtaan kanta E10

Viesti Kirjoittaja Latari »

Joskus aikaisemmin laitoin tänne foorumille mielenkiinnosta kyselemäni tehtaan arvion Ladan polttoainetarpeesta. Silloin vastaus tuli, että "testit ovat meneillään. Toistaiseksi ei ole tietoa.". Laitanpa taas uusimman viestin: "Mahdollisuudesta käyttää E10 Ladassa ei toistaiseksi ole tietoa. Mitään muutoksia ei tarvita". Loppuosa vastauksesta johtui siitä, että kysyin muutostarpeista koskien E10 käyttöä. .
Mitäpä testejä siinä enään tarvitaankaan kun Suomi-poika on ne jo tehnyt ja kaikki pelaa yhtä HYVIN kuin ennenkin - eikö?
Avatar
konkelo
Viestit: 329
Liittynyt: 20.12.2008 0:16
Paikkakunta: Tornio

Re: BA3-tehtaan kanta E10

Viesti Kirjoittaja konkelo »

Niinpä :roll: Jos näen että useampi ladisti on kokeillut e10 polttoainetta useammalla eri ladalla niin luotan kyllä 100 kertaa enemmän niihin tuloksiin kun johonkin
surkeaan teltta autoon jota ei vois vähempää kiinnostaa ja jotka varmaan käännyttäisivät kaikki ladistit ajamaan uusilla korean räppänöillä jos vois :lol: no eipä onnistu

Olen silti sitä mieltä että e10 on täyttä kusetusta enkä sitä aio laittaa mihinkään autoon.
ps. jos kaipaan vielä entistä 95e5 bensiiniä niin käyn tuossa 3,5 km päässä ruottin puolella tankilla :D
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Avatar
manni
Viestit: 399
Liittynyt: 18.7.2009 9:35
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Re: BA3-tehtaan kanta E10

Viesti Kirjoittaja manni »

konkelo kirjoitti:ps. jos kaipaan vielä entistä 95e5 bensiiniä niin käyn tuossa 3,5 km päässä ruottin puolella tankilla :D
Melkein offtopiccina, mikä on nykyinen hintaero Ruotsin ja Suomen välillä? Joskus kultaisella 90-luvulla Ruotsin puolella oli kalliimpaa polttoainetta.
Avatar
konkelo
Viestit: 329
Liittynyt: 20.12.2008 0:16
Paikkakunta: Tornio

Re: BA3-tehtaan kanta E10

Viesti Kirjoittaja konkelo »

manni kirjoitti:
konkelo kirjoitti:ps. jos kaipaan vielä entistä 95e5 bensiiniä niin käyn tuossa 3,5 km päässä ruottin puolella tankilla :D
Melkein offtopiccina, mikä on nykyinen hintaero Ruotsin ja Suomen välillä? Joskus kultaisella 90-luvulla Ruotsin puolella oli kalliimpaa polttoainetta.
en ole vähään aikaan kattonu mitä ruottissa maksaa nykyään, mutta kyllä siellä yleensä on ollut vähän halvempaa kun suomessa.

ihan mielenkiinnolla ootan mikä on ladan valmistajan kanta e10 polttoaineeseen :?: mikäli BA3 toteaa e10 sopivan ladaan niin uskoisin että saksassa lada kauppiaat ainakin mainostavat tätä seikkaa ja lada pääsee saksassa e10 listalle sopivien joukkoon :o mutta miten täällä suomessa. jos ladan kotisivuilla julistetaan e10 sopivan uusiin ladoihin niin pitäisiköhän pirruuttaan ilmoittaa e10 sivujen pitäjille että lada osio sisältää väärää tietoa :roll: vaikka eipä se olisi ensimmäinen kerta kun e10 listoille jouduttaisiin tekemään muutoksia.
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Latari

Re: BA3-tehtaan kanta E10

Viesti Kirjoittaja Latari »

Yritän pitää kanssa-autoilijoita ajan tasalla tehtaan vastauksista. Olen luvannut saattaa heidän virallisen vastauksensa myös lehtien tietoon (mikäli se siis poikkeaa "asiantuntijoiden" kannasta). Tämä telttalijaporukka kyllä aivan aiheesta ansaitse enemmän kuin lievän närkästyksen. Jo Konelan aikaan siellä oli aika kirjavaa touhua (jälleenmyyjästä riippuen) ja asiakkaan etu ei tullut koskaan liiemmin esiin. Autojen kirjava laatukin sen kertoo. Jos uskalsi painaa riittävästi päälle sai vaikean asiakkaan statuksen ja auto pysyi kunossa eikä kokemattomia oppipoikia päästetty edes lähelle autoa. Lieneekö tässä nykyisessä telttailuporukassa vielä venäläisiä omistussuhteita???? Sillä tosin ei ollut ennemminkään liiemmin merkitystä suomalaisen itsenäisen jälleenmyyjän toimintaan, mutta tuli vain mieleen sekin....
Vastaa Viestiin