110 kone takapotkuun

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
jt-87

Re: 110 kone takapotkuun

Viesti Kirjoittaja jt-87 »

Semmosta osaan oman projektin tiimoilta sanoa, että painelaakerille joutuu tekemään temppuja. Samaran vauhtipyörä-kytkin paketti on nimittäin muutaman sentin ohuempi kuin takavedon vastaava, eikä alkuperäinen painelaakeri yllä kytkimeen asti. Startti muuten menee paikalleen lähes suoraan, yksi pieni tappi pitää hioa pois edestä(Siltä ainakin näyttää, en vielä ole päässyt kokeilemaan)

Moottorin kannakkeet kävisivät muuten sellaisenaan, mutta koko lohko ottaa silloin kiinni tulipeltiin. n.5cm eteenpäin siirtävät kiinnikkeet auttavat asiaa kummasti. Jos ei riitä, tulipelti antaa kyllä vasaran alla periksi :D (itte kolistelin vaan riittävän montun tulipeltiin, kun arvelin ettei kardaanissa säätövara riitä ja siirtyisihän siinä vaihdekeppikin huonompaan kohtaan)

Yllättäen myös vedenkierron joutuu suunnittelemaan uusiksi...
Vastaa Viestiin