Aika huonoa tuntu osien saanti olevan. Kuukauden ovat kuulemma oottaneet jotain eikä mitään ole kuulunutsamarai kirjoitti:Monet ovatkin keskittyneet Delta-Auton malliin pelkkään varaosamyyntiin
Ladan myynti jatkuu edelleen?
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Avensis stw 
Ex.21093 -00
			
						Ex.21093 -00
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Vanhat Ladat on kyllä Saksassa kohtuullisen kalliita, ei niinkään uudet. Itseasiassa esim. Kalina 1,4 koneella Saksassa (alk. 7250e) on nyt halvempi kuin Venäjällä (+300.000ruplaa).Marko kirjoitti:Joo ja Saksassa mitä ilmeisemmin Lada on kohtuullisen kallis auto,noh hyvät joskus maksaa.
Sanderon saa kuitenkin Saksassa 6990 eurolla, niin ehkä siinä mielessä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
			
						«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Tuo Priora Coupehan tuli tuotantolinjalle jo tammikuussa 110 Coupen tilalle ja on ollut jo yli puoli vuotta Venäjän markkinoilla. 
Venäjällä hintaa sillä on n. 10 000e. Tästä näkee sen kilpailijoita samassa hintaluokassa Venäjän markkinoilla:
http://www.bezrulya.ru/cars/lada/2010/priora/665/
->"Смотреть все варианты (34 модели)" - näkee 34 kilpailijaa
			
			
									
						
							Venäjällä hintaa sillä on n. 10 000e. Tästä näkee sen kilpailijoita samassa hintaluokassa Venäjän markkinoilla:
http://www.bezrulya.ru/cars/lada/2010/priora/665/
->"Смотреть все варианты (34 модели)" - näkee 34 kilpailijaa
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
			
						«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Sdelano v SSSR
 - Viestit: 2282
 - Liittynyt: 12.4.2006 1:00
 - Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
 
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Terve!
"Myös alustaa voisi kehittää, sillä takaa löytyy nykyaikana harvinaiset rumpujarrut."(TMnet)
Hieman säälittää tämän tasoinen autotekniikan ymmärrys. Toisaalta sitä voi odottaakin taholta, joka kirjoittaa suomalaisille lukijoille ja jonka jarrujutuissa en esimerkiksi muista nähneeni kovin monta viittausta vaikkapa jarrujen toimintaan, kun auton toisen puolen pyörät ovat liukkaalla ja toisen pitävällä.
SvS
			
			
									
						
							"Myös alustaa voisi kehittää, sillä takaa löytyy nykyaikana harvinaiset rumpujarrut."(TMnet)
Hieman säälittää tämän tasoinen autotekniikan ymmärrys. Toisaalta sitä voi odottaakin taholta, joka kirjoittaa suomalaisille lukijoille ja jonka jarrujutuissa en esimerkiksi muista nähneeni kovin monta viittausta vaikkapa jarrujen toimintaan, kun auton toisen puolen pyörät ovat liukkaalla ja toisen pitävällä.
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
			
						***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Ote kirjasta "Высокой мысли пламень (Часть первая)"
R.Nasretdinov -testiajaja
3. tammikuuta 1967
Moskovasta Krimille ajoi autokolonna, etummaisena Fiat 124, Peugeot 204, Fiat Primula (ensimmäinen etuveto-Fiat), Fiat 1500, Volga 21 ja Moskvits 408. Pakkasta oli 25 astetta ja heti selvisi, että etelästä lähtöisellä Fiat 124:lla "salonki" oli lämpimämpi kuin pohjoisesta olevilla Volgalla ja Moskvitsilla ja sen ikkunat nätisti puhtaana jäästä.
Reittinä oli Baidarskije Vorota - Sokolinoje - Orlinoje - Jalta, ajoa vuoristossa, kuraisilla ja märillä teillä, tässä näyttivät parhaimmat puolensa etuvetoiset: Primula ja Peugeot 204.
Fiat 124:lla oli takana jo modifoitu levyjarrusysteemi, mutta palojen kuluminen oli edelleenkin alapuolella arvostelun. Testiajojen jälkeen suunnittelijoille tehtiinkin "ultimaatum" takajarrujen rakenteen muuttamisesta.
Kuvassa - testeissä hajonnut Fiat 124:n takalevyjarru:

			
			
									
						
							R.Nasretdinov -testiajaja
3. tammikuuta 1967
Moskovasta Krimille ajoi autokolonna, etummaisena Fiat 124, Peugeot 204, Fiat Primula (ensimmäinen etuveto-Fiat), Fiat 1500, Volga 21 ja Moskvits 408. Pakkasta oli 25 astetta ja heti selvisi, että etelästä lähtöisellä Fiat 124:lla "salonki" oli lämpimämpi kuin pohjoisesta olevilla Volgalla ja Moskvitsilla ja sen ikkunat nätisti puhtaana jäästä.
Reittinä oli Baidarskije Vorota - Sokolinoje - Orlinoje - Jalta, ajoa vuoristossa, kuraisilla ja märillä teillä, tässä näyttivät parhaimmat puolensa etuvetoiset: Primula ja Peugeot 204.
Fiat 124:lla oli takana jo modifoitu levyjarrusysteemi, mutta palojen kuluminen oli edelleenkin alapuolella arvostelun. Testiajojen jälkeen suunnittelijoille tehtiinkin "ultimaatum" takajarrujen rakenteen muuttamisesta.
Kuvassa - testeissä hajonnut Fiat 124:n takalevyjarru:

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
			
						«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Ja minä kun luulin tuntevani tuon ajan autot, niin eikö ole Primulaa ja 204 Pököttiä, jollaisia en ollut ennen nähnytkään.
Oliko tuota Pösöäkään tuotu Suomeen?
			
			
									
						
							Oliko tuota Pösöäkään tuotu Suomeen?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
			
						Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Kyllä tuota Pösö 204:ää tuotiin Suomeenkin ja olen niitä itsekin aikoinaan bongannut.
			
			
									
						
							Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
			
						«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
 - Viestit: 10252
 - Liittynyt: 24.9.2003 17:48
 - Paikkakunta: Janakkala
 
Re: Ladan myynti jatkuu edelleen?
Priora Coupessa on yksi paha puute, se että se ei ole oikeasti Coupe, vaan 3-ovinen HB, eli torikassi. Tätä termivirhettä ei ainoastaan Lada tee, aina vaan muistuu mieleen pohjanoteeraus eli Renault Meganen 5-ovinen Coupe 
Muutoin ylihinta selittynee sillä, että Coupessa on kaikki mahdolliset Prioran varusteet vakiona, eli muihin Prioran versioihin pitää verrata täysin varusteltuihin, eikä hinnat alkaen malleihin. Ite ostaisin mieluummin täysin varustellun Sedan version.
jaska se jaksaa selittää audien puolesta, ehkä 700e saa niitä pahimpia raatoja, jotka ei taida pikkuremontilla lähteä jatkamaan matkaa, näissä arvon alenema siin vain 700e, ite otin Samaran hinnat alkaen mallin 100e jossa ei juuri laitettavaa, arvon alenema 100e. täysin priiman Samaran voi saada 1000e, mutta Audin (jos ei ole suhteita tms. hyvää säkää) voi saada oikein hyvän 2000e. muutaman vuoden käytön jälkeen molemmat on arvottomia raatoja, mutta Audi on menettänyt 1000 euroa enemmän arvoa.
Siskolla on ajossa tollanen 16v HB 110, josta muistaakseni 800e maksoi, ei siinä mitään älyttömiä vikoja ole ollut, nyt laitoin katsastukseen jarruletkun ja takaturvavyön (tämäkin sen takia, että koira oli syöny vanhan). konetta ei ole koskaan availtu, eikä ruiskun antureita vaihdettu. pari vuotta on tainnut jo tolla ajaa. en uskaltais lähteä kokeilee ite audia, että pääseekö halvemmalla.
			
			
									
						
							Muutoin ylihinta selittynee sillä, että Coupessa on kaikki mahdolliset Prioran varusteet vakiona, eli muihin Prioran versioihin pitää verrata täysin varusteltuihin, eikä hinnat alkaen malleihin. Ite ostaisin mieluummin täysin varustellun Sedan version.
jaska se jaksaa selittää audien puolesta, ehkä 700e saa niitä pahimpia raatoja, jotka ei taida pikkuremontilla lähteä jatkamaan matkaa, näissä arvon alenema siin vain 700e, ite otin Samaran hinnat alkaen mallin 100e jossa ei juuri laitettavaa, arvon alenema 100e. täysin priiman Samaran voi saada 1000e, mutta Audin (jos ei ole suhteita tms. hyvää säkää) voi saada oikein hyvän 2000e. muutaman vuoden käytön jälkeen molemmat on arvottomia raatoja, mutta Audi on menettänyt 1000 euroa enemmän arvoa.
Siskolla on ajossa tollanen 16v HB 110, josta muistaakseni 800e maksoi, ei siinä mitään älyttömiä vikoja ole ollut, nyt laitoin katsastukseen jarruletkun ja takaturvavyön (tämäkin sen takia, että koira oli syöny vanhan). konetta ei ole koskaan availtu, eikä ruiskun antureita vaihdettu. pari vuotta on tainnut jo tolla ajaa. en uskaltais lähteä kokeilee ite audia, että pääseekö halvemmalla.
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)