Kannentiiviste

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Slarpa

Kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja Slarpa »

Morjensta!Oiskohan kellään tietoa,et mist sain 2106 koneeseen vahvemman kannentiivisteen esim.kuparitiivisteen?
Kun tuo normaalitiiviste ei tunnu kestävän...
Hintakin ois kans mukava tietää!
Avatar
Turbiini
Viestit: 866
Liittynyt: 25.9.2003 20:58
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Minuakin kiinnostais, jos joku päättää teetättää kupari tiivisteitä niin olen valmis ostamaan sellaisen.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
Slarpa

Kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja Slarpa »

Itseasiassa sain jo selvil paikan..Se ei aivan kirjaimellisesti ole kuparitiiviste,mut se toimii niin,et tavallinen tiiviste lähetetään sinne ja ne leikkaa siel ne sylinterin tiivisterenkaan pois ja laittaa kuparitiivisteen takas,toimen piteel on hintaa 80 euroa!Firman nimeä en muista,mut toi ketä työstää mun kantta kertos siit,et se olis tällänen kuin moottorikoneitus ojala puh.0400 476566
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

tiiviste

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Ahtimen kanssa ymmärrän että on kannentiivisteen kanssa ongelmia, mutta mikäli vain puristukset nostettu, niin kyllä vakion pitäisi kestää.

Tietysti jos on vaikka 2101 kansi isossa porauksesas niin ongelmia on varmasti tai kannesta on otettu liikaa pois että vesitilojen kohdalta alkaa peräämään. Tuostakin pääsee eroon kun hitsauttaa sinne vesitiloihin tavaraa että tukeutuu sinne syvemmälle kanteen. Kuparitiivistekaan ei auta jos kansi perää.
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja micco »

Slarpa kirjoitti:Itseasiassa sain jo selvil paikan..Se ei aivan kirjaimellisesti ole kuparitiiviste,mut se toimii niin,et tavallinen tiiviste lähetetään sinne ja ne leikkaa siel ne sylinterin tiivisterenkaan pois ja laittaa kuparitiivisteen takas,toimen piteel on hintaa 80 euroa!Firman nimeä en muista,mut toi ketä työstää mun kantta kertos siit,et se olis tällänen kuin moottorikoneitus ojala puh.0400 476566
Itse teetin kuparikannentiivisteen Tampereen Vesileikkauksessa. Tekivät mallin mukaan jolloin hinnaksi tuli sata euroa. Nyt kun on piirustukset niin tiivisteen tekeminen maksaa enää 50 euroa.
Slarpa

Viesti Kirjoittaja Slarpa »

joo...Se nyt oli se vika siin tiivistees kuten mainitsin eikä kannessa!
Mutta asia on jo korjattu,eikä tarvi enää siel mitään veikkailla.
Sylinteri on porattu mm ylikokoon,et eipä se juuri vaikuta.
Puristuksia on siin 10,5 paikkeil ja kyllä se hyvin tuntuu kestävän!!!
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Tiiviste.

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Saitko tuon aiemman kirjoituksen mukaisen kuparirengastiivisteen vai miten korjasit?

Miten olet puristukset nostanut?
Lohkosta pois ja kannesta jonkinverran?
Vastaa Viestiin