nojoo, nuo onkin jyrsimen jäljiltä eli muoto alkaa olla valmis, niitä onki nyt virsikirjalla siloteltu ja ei ne peilikirkkaat ole, jyrsimen syvimmät kolot vielä jäljellä, mutta ei se ihan hiekkapaperiakaan ole tuo kanava niiku joissakin tojotan kansissa... "kolopalloefekti"...
pitää sitä nokkaa vielä etsiä jos jostakin löytyisi muita kuin noita 296 11,7, mutta ei tuokaan varmaan huono valinta ole...?
tulipa vanteiden kanssa tuli näprättyä, nimittäin kaverin purkulanciasta tuommosia perus 14 tuumasia peltivanteita, tietysti etuvetosen offsetillä, niitä kopastiin laatokan alle, raideväli kapenee 30mm... ei hyvä, niimpä aloin levittelemmään valsseja, yksi valmis, keskiötä siirretty 30 milliä sisempään, joten raideväli tulee leventymään sen 30 milliä verrattuna ladan alkuperäsiin vanteisiin... parempi varmaan noin, nuo vanteet on sen malliset ettei paljon sen enempää pysty levittämään, eikä ole tarvettakaan, lokarien sisään sopivat vielä nuo 175 kumeilla(päällä vielä 165)... vielä kolmelle vanteelle sama juttu ja maalia pintaan + kunnon kumet niin avot...

Niissä näkyy muutos.

Ja sovitettuna alle.
Ja vanne on muuten suorempi kuin tuo kuvissa näkyvä ladan vanne... En ole vielä käyttänyt tasapainotuskoneessa vaan uskoisin nottei heittoa voi paljon olla...
