
Naapurin anturit MS:n kanssa
Naapurin anturit MS:n kanssa
Onko kenelläkäään kokemuksia miten nuo venäläis valmisteiset anturit toimivat megan kanssa? (TPS,Asentotunnistin,imuilmanlämpö, jne...) Ja erintoten chevrolet nivan komponentit.. 

- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: Naapurin anturit MS:n kanssa
Terve!
Kokemusta Megasquirtista ei ole, mutta auttaisiko yhtään tieto, että Ladojen anturit ym. ovat pääsääntöisesti vastaavia kuin Bosch ja Siemens-VDO. Vanhemmissa Ladoissa on myös GM:n osia.
Kysymistäsi osista on kaasuläpän asentotunnistin (TPS, Throttle Position Sensor) sama kuin esim. GM:n käyttämä, kampiakselin asentotunnistin on samanlainen/kaltainen induktiivinen anturi kuin muillakin ja imuilman lämpötila-anturi on nykyisin integroitu Boschin ilmamassa-anturiin. Jäähdytysnesteen lt-anturin resistanssiarvot ovat täsmälleen samat kuin GM:llä, joten se lienee suoraan käypäinen MS:iin.
Sikäli kuin olen MS:iin tutustunut noin teoreettisessa mielessä, en keksi mitään syytä, miksi venäläisten anturien käyttö ei onnistuisi.
menestystä
SvS
Kokemusta Megasquirtista ei ole, mutta auttaisiko yhtään tieto, että Ladojen anturit ym. ovat pääsääntöisesti vastaavia kuin Bosch ja Siemens-VDO. Vanhemmissa Ladoissa on myös GM:n osia.
Kysymistäsi osista on kaasuläpän asentotunnistin (TPS, Throttle Position Sensor) sama kuin esim. GM:n käyttämä, kampiakselin asentotunnistin on samanlainen/kaltainen induktiivinen anturi kuin muillakin ja imuilman lämpötila-anturi on nykyisin integroitu Boschin ilmamassa-anturiin. Jäähdytysnesteen lt-anturin resistanssiarvot ovat täsmälleen samat kuin GM:llä, joten se lienee suoraan käypäinen MS:iin.
Sikäli kuin olen MS:iin tutustunut noin teoreettisessa mielessä, en keksi mitään syytä, miksi venäläisten anturien käyttö ei onnistuisi.
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!