Voe elämä, olipahan tuassiisa päevä(vae eelinen?)
Alotettaampa alusta.
Aamulla 10 aikaan säätö + penkitys 3h meni siellä. Saatiin koppi muuten säätöihin mutta soppa ei riitä vakio pumpulla 6400rpm jälkeen isolla vaihteella. Uus sähkönen pumppu ja paineen säädin tilauksessa. Tehot mitä saatiin penkitettyä oli 119,4hp(6100rpm) 157,2nm(4700rpm) pyörätehoo oli 108hp. Eli viime penkityksestä melkeimpä 40hp tehot noussu joka oli pikkusen yli tavotteenki jopa.
Illalla ajelin sitten tuossa vähän testiä ja katoin että kappas ei jostain syystä laturi lataa ja samalla huomasin että nyt on lämpömittari nousu kannaalla -> vedin tien laitaan. Aukasin pellin ja katoin pimeessä katuvalon alla, että jaa on se hihna hypänny pois. Otin räikän ja 17mm hylsyn että löysään laturin että saan sen takasi kiinni. Mutta "mitäs vithua"

Laturin
korvakko murtunu puoliks ja toinen
pultti lohkon sisällä.. Jipii! Roikku pelkän kiristimen varassa laturi. Eihän siinä auttanu muu kun taas vaihteeks hinata katiska tallille, onneks kaveri oli tavoteltavissa. Kello oli tässä vaiheessa jotain puoli 3 yöllä.
Mitäs teen tuolle katkenneelle pultille?
Tuumin että nyt ei kyllä kiinnosta alkaa vääntämään sitä tuolla auton alla ja nappasin koneen pois. (tässä vaiheessa se mopo taas vissiin tais karata?)
likanen se on
liuotin pesu
ja mustaa hammeritee pensselillä pintaan
nyt on mentävä kuorsaamaan muuten ei oo enää elossa
