Sytytyksen ajoitus
- Vuosaaren Ladamies
- Viestit: 158
- Liittynyt: 31.5.2006 18:40
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Sytytyksen ajoitus
Kuinka suoritetaan sytytyksen ajoitus Lada 1200L : ssa, jossa ei oktaanisäädintä. Kärjet ovat uudet ja kärkiväli 0,4. Kun hihnapyörän lovi ja asteikkomerkit ovat kohdallaan, mihin suuntaan käännetään virranjakajaa ? Kärkien ja maan väliin on kytketty 12 voltin merkkilammpu. Jätetäänkö siihen, kun merrkilampu syttyy ???????
Lada 1200L ( 1987 )
Nissan Almera 1,4 LX ( 1996 )
Chevrolet Corvette Convertible 5,7 TPi V8 ( 1990 )
Nissan Almera 1,4 LX ( 1996 )
Chevrolet Corvette Convertible 5,7 TPi V8 ( 1990 )
Re: Sytytyksen ajoitus
No koitat saada sen syttymään siinä kun hihnapyörän merkki on 5° eykk merkin kohdalla jakopään kopassa eli se keskimmäinen viiva.
Tosin strobolla se ennakko pitäisi kyllä kattoa koska tuo sähkökynäajoitus heittää helposti yli 5 astetta suuntaan tai toiseen.
Loput voi sitten testata ajamalla ja tekemällä sopivia testejä ja ettiä nakutusrajaa. Tosin vaatii harjaantunutta korvaa.
Tosin strobolla se ennakko pitäisi kyllä kattoa koska tuo sähkökynäajoitus heittää helposti yli 5 astetta suuntaan tai toiseen.
Loput voi sitten testata ajamalla ja tekemällä sopivia testejä ja ettiä nakutusrajaa. Tosin vaatii harjaantunutta korvaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™