Moottorin vaihto

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Juhq

Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja Juhq »

eli siis suunitteilla olis laittaa nissanin moottori (sr20det) 2105 ladaan! onko kellään mitään tietoa että onko millään ilveellä mahdollista saada leimalle?? tehot ainaki tulis heti vastaan ku nissanin konees on vakiona 200hp.
Avatar
THI-900
Viestit: 1717
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Re: Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Ei muutaku meet jonnekin katastuskonttorille kyseleen mitä pitää tehä ja sitte teet ohjeiden mukaan niin eiköhän se siitä.

Onhan se PöhöAndrein v6 ladakin liikenteessä, niin miks ei tämäkin. Kuvia ja video tosta v6:sesta löytyy youtubesta.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja START »

ladan tehokkain vertailumalli on 1700i ja +20% on karvan yli 100heppaa. eli jos et tee omavalmiste moottoria (eri lohko ja kansi) on täysin mahdotonta ilman jokin sortin poikkeus lupaa. omavalmisteessakin pitää olla uskottavuutta että katastus setä uskoo että penkitys lappu (alle sataheppaa) pitää kutinsa.
ja pöhön veekutosessa onkin alle 100heppaa vakiona ja kuutiotkaan ei mene yli.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Juhq

Re: Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja Juhq »

paljos se kuutioraja on? saahan siitä tehoja vähennettyy esim ahdot tyyliin johki nollaan ja putkeen joku ihan sairas kuristus! :lol: Tarviiks siihen jonku lupalapun mikä pitää viedä konttorille? ainii ja tänne vantaalle on kuullemma tullu jollekki konttorille dyno!?! :o
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Vielä helpompi tapa vähentää tehoja on jatkaa kaasuvaijeria.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Moottorin vaihto

Viesti Kirjoittaja START »

mutta jos sitä ei penkitetä(vakio konetta ei tarvii) niin mennään lappujen mukaan eli sen mitä siinä koneessa on vakiona, jos taas vaihetaan kantta niin uskooko katsastusmies että tehot laskee virittäessä? tehoja ei voi laskea kuristamalla. ja katsastus mies voi määritellä tehot laskemalla mutta jos teet "omavalmisteena" eli eri alakerta kuin kansi, sitten se penkitys (penkitys tehot ei ole ongelma, kuristamista tai tulpan johtoa irti)
pelaamiseks menee.
maksimi iskutilavuus: 1,690 +25%
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Vastaa Viestiin