Vanhan turboraadon elvytystä
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
niin samaa olen miettinyt, onko jo sauhut otettu vai onko jo haudattu täks kesäks?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
Ei nyt ole muuta tullu tehtyä kuin vietyä pari nokkaa hiottavaksi, pitäisi jossain vaiheessa jaksaa hakea takaisin. Eipä tuosta puutu kun pakoputki että pääsis ajamaan.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
Kyllä meinaa taas tulla kiire no nyt on toinen nokka haettuna takasin ja sovitettuna ja näköjään joutuu nokkapukin käyttämään huomenna koneistamolla. Eli luultavasti huomenna saa testattua sen verran että toimiiko tuo. Jos ahdin rupeaa toimimaan niin sitten perjantaina hakemaan tarrakilvet ja pikainen coolerin vaihto konepellin muokkaus ja pakoputken valmistus. Periaatteessa pitäis keritä valmiiksi ajoissa jos ei mikään vastusta.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
paljonhan sitä pitäs
jollekkin muulle pelkästään pakoputken tai coolerin asennus olisi jo suorastaan ylitsepääsemätön juttu, tai veisi aikaa vähintään puoli vuotta

jollekkin muulle pelkästään pakoputken tai coolerin asennus olisi jo suorastaan ylitsepääsemätön juttu, tai veisi aikaa vähintään puoli vuotta

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
Nyt nokka-akseli vaihdettu, pakosarjaa muokattu ja lähes koko keula rälläköity irti coolerin sovituksen tieltä. huomenna pitää ostaa ahtoputki tarvikkeita ja rakentaa pakoputken lähtö laippa turboon. Ja illasta rakennella ahtoputket ja coolerin telineet. Eli sen verran kasaan että saa testattua hieman että tietää kannattaakokaan hakea tarrakilpiä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
Noin hieman väliaikaisella pystyputkella ilman konepeltiä testatu. Toimii huomattavasti paremmin ku vakio nokalla, mutta ei kuitenkaan aivan mieluisasti. Kuitenkin ratapäiville olen tulossa.
ELi vielä vaatis jyrkempää nokkaa tämä on Erkki Rintakarin tekemä mallia jyrkkä katunokka, valitettavasti Erkki ei ollu kerinny toista vielä hiomaan mikä olis sitten paljon jyrkempi.
ELi vielä vaatis jyrkempää nokkaa tämä on Erkki Rintakarin tekemä mallia jyrkkä katunokka, valitettavasti Erkki ei ollu kerinny toista vielä hiomaan mikä olis sitten paljon jyrkempi.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
paljos siinä oli asteita ja nostoa venttiilillä?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
Asteita en kyselly enkä mitannu, nostoa noin 2milliä vakiota enemmän.
Pakoputki tulee nyt sivulle kuten ennenkin konepeltiin on tehty turbolle reikä, vielä pitää valojen ja konepellin kiinnikkeet rakentaa.
Pakoputki tulee nyt sivulle kuten ennenkin konepeltiin on tehty turbolle reikä, vielä pitää valojen ja konepellin kiinnikkeet rakentaa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Re: Vanhan turboraadon elvytystä
hmm ennen pakoputken tekoa nosti herkemmin ahdot, nyt kun on 3 tuumainen putki niin ahdot ei taaskaan meinaa millään nousta.
Ratapäiville nyt kuitenkin tulen vaikka ei aivan kunnolla toimikaan.
Ratapäiville nyt kuitenkin tulen vaikka ei aivan kunnolla toimikaan.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa