Kannattaako Ladaa kaupata Lada-palstalla?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
jaasu

Re: Kannattaako Ladaa kaupata Lada-palstalla?

Viesti Kirjoittaja jaasu »

oon huomanu kansa,johonki toyotiin ja vähän tuunattuihin... ihme ukko
autoton.. vielä
Qulle

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Kyllä täällä ainakin ladan osia kannattaa kaupata, kunhan vain suostuu lähettelemään ja pitää hinnat kohtuuden nimissä.
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

jaasu kirjoitti:tulee kysymys eino toiviaiselta:moorjensta,milläs kokoonaishinta möoisit 20vuotaalle miehealulle... ja nii ees päi.
vaikuttaa la-radio liikenteessä kutsulla eikka-87
olisi ostanut minultakin ainakin kymmene radiota mikäli osamaksulla olisin myynyt. Laittaa s-postiinkin kaikkia tilityksiä kun sossu ei maksa eläkettä ajoissa yms. sepustusta. No tosin tämähän ei tähän ladan myynti juttuun kuulu.
Itse olen onnistunut myymään ladan ja vielä axtec mallin onnelliselle omistajalle. Topikkia katsottiin yli tuhat kertaa ja keskusteluakin se herätti.
Hyvä kauppapaikka, suosittelen.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Näköjään kannattaa.Auto meni kolmessa päivässä pyydettyyn hintaan vähättelevistä kommenteista (kateelliset) huolimatta.Onneksi moderointi poisti ne.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Ostin minäkin Ladan kerhosivujen kautta, tyytyväinen olin kauppaan.
warre 353w sedan,
P-Setä

Viesti Kirjoittaja P-Setä »

Jos sattuu asiat kohilleen niin voit onnistua myymään jopa Ladan nopeasti näillä sivuilla.. Esim Lada-Jussin 2 vuotta sit takaperin välittämä 2105.n sai uuden omistajan 10 tuntia ilmoituksen jättämisestä. (minä ostin kun iski lada kuume ja hintakin oli kohillaan.) ja osakauppaa olen käynyt myös menestyksekkäästi tyyliin " haluan ostaa" ja pian on tarvitsemani osa löytynytkin ja aina aseveli hintaan kympillä tai kahdella. Myytyä en varsinaisesti oo saanu tätä kautta paljon mitään mutta sekin on ollu lähinnä omasta laiskuudesta kiinni, ei ostajien puutteesta.(Matkahuoltoon tms vienti ei vaan oo huvittanu) Aika tavaran kaupitsee.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Mäntä kirjoitti:Kirjoitat ilmoitukseen, että ei vaihto, niin kohta joku tarjoaa jotain lumikolaa tai ruosteista civikkiä vaihdossa :roll:
Se on sitä mainostamista. Jos joku erikoisemman auton myyjä suostuu julkisesti vastaamaan vaihtokysymykseen, niin vaihtoa tarjonneen koteroa käy kaikki uteliaisuuttaan kahtoon.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Juuh,ite olen myynyt useammankin ladan täällä boordilla,nytkin just laitoin taas yhden myyntiin. :lol: Ja kyllä ne aina on ennemmin tai myöhemmin kaupaksi mennyt,ja vielä jotakuinkin pyyntihintaan. Tosin pitää muistaa että se pyyntihinta on järjissään ja myytävä kalusto myös. :wink:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

pressa kirjoitti:
jaasu kirjoitti:tulee kysymys eino toiviaiselta:moorjensta,milläs kokoonaishinta möoisit 20vuotaalle miehealulle... ja nii ees päi.
vaikuttaa la-radio liikenteessä kutsulla eikka-87
olisi ostanut minultakin ainakin kymmene radiota mikäli osamaksulla olisin myynyt. Laittaa s-postiinkin kaikkia tilityksiä kun sossu ei maksa eläkettä ajoissa yms. sepustusta. No tosin tämähän ei tähän ladan myynti juttuun kuulu.
Itse olen onnistunut myymään ladan ja vielä axtec mallin onnelliselle omistajalle. Topikkia katsottiin yli tuhat kertaa ja keskusteluakin se herätti.
Hyvä kauppapaikka, suosittelen.
voiko tyyppi muka eläkkeellä olla ? Huvittavia nuo nettiauton kysymykset on kyllä
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Kyllä minäkin voisin Ladan ostaa vaikka tältä palstalta. Hankalaa on ollut kun ei ole mieleistä löytynyt. Oli aika lähellä syntyä kaupat 1972-mallin Ladasta mutta jänistin hieman peltitöitä. Uudempikin pyöreälamppuinen tietysti kelpaisi taikka sitten kanttilamppufarkku. Musikalla sellainen lienee?
ralli lada

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

Nonnis kirjoitti:Ladani oon myyny muuta kautta (tutuille tai tutun tutuille) mutta Saab meni tän foorumin avulla :lol:
Ainahan laadukkaat autot menee nopeasti kaupaksi 8)

Yksi lada on tullut myytyä täältä foorumilta.
21013 2300tic
vazili 2107

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

Aika jännää, että jotkut maksaa romuistakin kauheeta hintaa jos brändi ON oikee :shock:
No, itellä ei oo varaa ,kun maksaa kulkupelistä vaan todellisien menojen mukaan...
IlkkaHe

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

En tiedä, mutta tuntuu tuo nettimoto olevan nykypäivänä yksi parhaita paikkoja myydä ajoneuvoja, tosin siellä on niitä ei niin tosisia "ostajia" jotka kyselee ja ehottelee vaikka ja minkä näköstä, muttei kiinnosta sitten kuitenkaan ryhtyä oikeisiin kauppoihin. Soittaa heti ilmotuksen jätön jälkeen, ja vannottaa säilyttämään seuraavaan päivään, ja vannottaa hakevansa sitten, muttei seuraavana päivänä jätkästä kuulu mitään soittojenkaan jälkeen!

Noh, tällä boardilla varsinkaan ei tunnu asteekit menevän kaupaksi :? ehkä täällä sitten tiedetään se karu totuus :lol:

Nettimoton kautta oon Myynyt 1 auton, ostanut 1 ladan, ostanut ja parin vuoden päästä myynyt 1kelkan, ostanut kelkan (omistaja tosin oli loppujen lopuksi Miniserkku, ja kelkka oli se tuttu, mutta nettimotosta sen huomasin :lol: )
Ja Keltasesta pörssistä Ladan ostin, ostoilmoituksen siis jätin, ja hinta hurjat 90€ katsastetusta hyväkuntoisesta 89 1200s:stä :) Joka oli myynnissä 3000€ nettimotossa jokin aika sitten :lol: Kyselyä tuli kyllä pirun paljon, mutta kuten ymmärtää, tosiostajia ei löytynyt, lähinnä Pappa-igor vaan kuittaili hinnasta :lol: Joku kai se ois halunnu ilman poppeja ostaa sen, mutta kaippa se ois sitten halunnu myös 2500€ alennusta...
IlkkaHe

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Niin ja joo. Täytyypä tehä testi jos ja kun saan huomenna tuon -92 1500S:n katsastettua, ja laittaa Boardille, Nettiautoon ja Keltaseen pörssiin kunnon pitkät selostukset ja hyvät kuvat, ja katsoa mitä kautta auto menee :lol: Niin ja ikkunaan toki myös myydään lappu, jos jolllekin marketissa käydessään iskisi riittävä lada kuume.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

axtec meni kaupaksi nettiauton kautta, pelkkiä persaukisia kitisiöitä on boardilla :wink: :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin