Lada 111 farkku yllätti!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada 111 farkku yllätti!
juu tuli vaihettua nakkelemalla se kimmo86:n ja mikon käytössä ollut 2107 tuohon perhemallin 111stw 16 naulaseen ja on kyl yllättävän ripeä(93hv:ta) ja hyvä ajaa. Kilsoja tullu nyt noin 700 ajettua viikonlopun aikana ja ei ole pahaa sanottavaa tästä autosta. ilmastointikin toimii ja ajettavuus on hiukan astramainen eli kevyt, jämäkkä ja luonne melko äkäinen
olen kuullut et jonkun verran laittoa on ollu kyseisessä mallissa, mut onks näissäkin niin et uudemmat menee huonompaan suuntaan luotettavuudessa?

- larssi21074
Re: Lada 111 farkku yllätti!
Päinvastoin!
Uudemmat on satakympeissä huomattavasti parempia kuin vanhat. laadultaan ja muutenkin ominaisuuksia on viimeistelty.
Kiinnostaisko muuten myydä tuota juuri ostamaasi helmeä? Kiinostais tuon ilmastoinnin takia. En ole nähnyt suomessa kuin yhden ilmastoidun satakympin ja se oli niitä koesarjan kappaleita joita maahan tuli!
Uudemmat on satakympeissä huomattavasti parempia kuin vanhat. laadultaan ja muutenkin ominaisuuksia on viimeistelty.
Kiinnostaisko muuten myydä tuota juuri ostamaasi helmeä? Kiinostais tuon ilmastoinnin takia. En ole nähnyt suomessa kuin yhden ilmastoidun satakympin ja se oli niitä koesarjan kappaleita joita maahan tuli!

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
No ei se 1300s ehtiny sulla kauaa vanheta
alle 3 viikkoa on nopeaa jopa mun mielestä, ja mulla on sentään 9. auto menossa 2v 3kk aikana 

Njet problem, normal katastroof 

- Lada-Jussi
voi voi, mitähän tuolle ihanaiselle 21072:lle sitten tapahtui, paaliinko meni vai tuninkiin?

Se farkku on muuten hyvä auto ajaa itse olen ajannut jo 12tkm ja jotain pikku juttuja on joutunut tehdä, esim maakaapeli oli lähes poikki ei startti vaan jaksannut pyöriä. Ja nyt on öljykello rikki tai jotain kosketus häiriöö.
Mikä vuosimalli sulla on?
moro kyl se 2107 meni ihan fanaattiselle ladamiehelle, kun hänellä on ollu tuommoinen ekana autona ja meni sillon keulakolarin kautta paaliin ja on etsiny pidemmän aikaa juuri tuollaista sinistä ässäläistä. ja se raumanmies on autoasentaja eli lupas pitää harrasteautona ja ei poissulkenu ajatusta tulevaisuudessa museokatsastaa eli kyseli jo, et saako edellisten omistajien allekirjoituksia tarvittaessa.Lada-Jussi kirjoitti:voi voi, mitähän tuolle ihanaiselle 21072:lle sitten tapahtui, paaliinko meni vai tuninkiin?
vuosmalli on 10/2000 ja kylmänä tyhjäkäynti soutaa lievästi noin minuutin verran, mut ei kai tuo niin vakavaa oleiskäinhoaladaa kirjoitti:Se farkku on muuten hyvä auto ajaa itse olen ajannut jo 12tkm ja jotain pikku juttuja on joutunut tehdä, esim maakaapeli oli lähes poikki ei startti vaan jaksannut pyöriä. Ja nyt on öljykello rikki tai jotain kosketus häiriöö.