Tervehdykset toivottelen.
Sopineeko tämä aihe huumoriosastolle, siirtäköön hän jonka mielestä joku toinen osasto olisi sopivampi.
Siis esimmänen muistikuva joka on jäänyt mieleen on minulla sellainen, että seison kotini pihalla kesäaikaan, oli aamu ja minä melkein alasti, vain pikkuinen paita päällä. Edessä oli pari pientä perunapeltoa ja kasvimaa kaivolle menevän tien kahtapuolta. Kaivon ja peltojen takana alkoi metsä. Takanani oli kotitalo, vasemmalla 200m päässä oli mummuni sisaren ja hänen miehensä talo. Oikealla jonkun matkan päässä toinen kaivo ja pyykkipata höyrysi nuotiolla kivienpäällä ja siitä tuli outo haju, myöhemmin selvisi lipeän hajuksi. Äiti hääräili padan ympärillä. Pesupaikalta vielä eteenpäin tuli pikkuinen sauna, punainen väriltään. Hieman ylempänä rinteessä isäni kotitalo, sekin punainen. On hämärä kuva, että nurkkalaudat olisivat olleet valkoiset, en ole varma. Savu joka padalta hajuineen leijaili etuoikealla alempana oleva mummuni perunapellon päällä sai sellaisen sadunomaisen olosuhteen aikaiseksi. Jonka tunnelman muista varmaasti myös viimeisenä.
Aivan ensimmäinen muistikuva.
Aivan ensimmäinen muistikuva.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Re: Aivan ensimmäinen muistikuva.
Iso maalaistupa, jossa pitkä pöytä ja seinien vieressä penkit. Mummo paistaa lettuja. Makaan pitkällä penkillä, jossa on enoni käsin veivattava gramofoni. Siinä soi Ievan polkka.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Ensimmäisiä muistikuvia on kun olin neuvolakäynnillä terveyssisaren käsivarsilla, vuosilukua en osaa sanoa. Olisinko ollut vajaa parivuotinen? Talvea oli, pakkasta. Vanha puurakennus, nykyisin taitaa olla asuinkäytössä.
warre 353w sedan,
Pavlovits kirjoitti:Iso maalaistupa, jossa pitkä pöytä ja seinien vieressä penkit. Mummo paistaa lettuja. Makaan pitkällä penkillä, jossa on enoni käsin veivattava gramofoni. Siinä soi Ievan polkka.

polkataan
Arttu Suuntalalla oli ihan yhtä kova tempo, vaikka sovitus olikin muuten vähän erilainen
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- larssi21074
Mulla on eka muistikuva siitä että kenkä jäi linja-auton oven väliin ja muistin kertoa siitä äitille vasta kun oltiin kävelty hoitopaikkaan siihen lähelle ja sit mentiin lääkäriin kun varvas paleltu!
Ikää oli just sen verran että osasin kävellä.

Ikää oli just sen verran että osasin kävellä.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- lada 1200s
jaa, oliskohan 2-3 vanhana tayksissa leikkauksen jälkeen
aku ankkaa silmäilemässä. Vanhemmat jutut on varmaan jossain
alitajunnassa.
aku ankkaa silmäilemässä. Vanhemmat jutut on varmaan jossain
alitajunnassa.