110 kuski kirjoitti:mä ostin autovahinkokeskuksesta koko kasan kun olivat purkaneet 06:sen farkun.se oli n.600 ekee kaikkineen osineen letkuineen,nesteineen,mutta nyt on hieno käännellä.työlle en laskenut mitään kun itse laitoin.laturi tulee eriin kannattimeen kuin tehostajan pumppu ja koneen korvakin on vielä erillinen.tämä projekti on vielä vähän kesken mutta on jo kylläkin käytössä.vaihdoin samalla ohjaus akselinkin mutta en ole vielä kokeillut että täytyykö sekin vaihtaa vai käykö sama mikä on tehostamattomassa.mutta kokeilen sitä tässä viikon loppuna.ainakin sieltä täytyy vaihtaa se alin akseli joka tulee hammastankoon kiinni.onnea ja menestystä projektiin...
Kiitos jälleen neuvoista!
Halvalla olet saanu koko setin. Itse en edes viitsi kertoa paljonko tulee maksamaan mutta sen voin paljastaa että enemmän kuin itse auton hankintahinta..

Eli pitkälti nelinumeroinen summa.
Hieno homma tietää että myös ohjausakselin alapää pitää hommata, en olis tuota tienny. Varaosakataloogienkin mukaan pitäis olla samanlainen. Tietty jos löytäis jostain vielä sellasen airbagillisen ohjausakselin mutta eipä taida löytyä ainakaan suomesta!
Vielä yksi kysymys.
Se laturin korvake pitää siis myös ottaa tehostimellisesta?
Mutta moottorin korvake sentään käy entinen? Numeron mukaan myös se pumpun kannake on sama molemmissa, 8v ja 16v malleissa.