Carburator LADA 21053

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
pressa

Re: Carburator LADA 21053

Viesti Kirjoittaja pressa »

hyvä aihe ot:ksi
mutta jos 12v peltoautopoika ei ole vielä englantia lukenut.
mahdollistahan on että ykköskielenä on ollut saame tai ruotsi, kakkoskielihän tulee vasta yläasteella.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No ei ala-asteen englannissa ole tuollaista teknistä sanastoa. Eikä tekninen sanasto taitu multakaan, vaikka olen amiksessa sen joutunut opettelemaankin.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
jaasu

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Nonnis kirjoitti:No ei ala-asteen englannissa ole tuollaista teknistä sanastoa. Eikä tekninen sanasto taitu multakaan, vaikka olen amiksessa sen joutunut opettelemaankin.
ei oo kyllä vieläkää yläasteella,kyllä mä noi perusasiat osaan mutta en vähän vaikeempii
autoton.. vielä
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

высокий уровен топлива на карбюраторе, заменит новый игольчатый клапан

noin mä sanoisin sen toisella kotimaisella, englanniksi ei onnistu mitenkään ja ihan varmasti koulussa ollu enempi englantia ku venäjää, mut kouluaikoina olikin paljon kaikkee muuta kivaa tekemistä ku koulutehtävät, ei silloin vielä hoidettu kaikki adhd tapauksia :lol:

tosta mun tekstistä voidaankin aloittaa uusi kilpailu, etsi kirjoitus ja kielioppivirheitä, en mä vakavissani väitä venäjää osaavani, muotoilin vaan tollaisen lauseen jotenkin
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Lada-Jussi kirjoitti:высокий уровен топлива на карбюраторе, заменит новый игольчатый клапан

noin mä sanoisin sen toisella kotimaisella, englanniksi ei onnistu mitenkään ja ihan varmasti koulussa ollu enempi englantia ku venäjää, mut kouluaikoina olikin paljon kaikkee muuta kivaa tekemistä ku koulutehtävät, ei silloin vielä hoidettu kaikki adhd tapauksia :lol:

tosta mun tekstistä voidaankin aloittaa uusi kilpailu, etsi kirjoitus ja kielioppivirheitä, en mä vakavissani väitä venäjää osaavani, muotoilin vaan tollaisen lauseen jotenkin
Tuossa nyt ainakin tehtävänannossa jo yksi perustavaa laatua oleva. Välistä siis puuttuu entisaikojen laulunumero.
Vastaa Viestiin