hyvä aihe ot:ksi
mutta jos 12v peltoautopoika ei ole vielä englantia lukenut.
mahdollistahan on että ykköskielenä on ollut saame tai ruotsi, kakkoskielihän tulee vasta yläasteella.
Carburator LADA 21053
Re: Carburator LADA 21053
No ei ala-asteen englannissa ole tuollaista teknistä sanastoa. Eikä tekninen sanasto taitu multakaan, vaikka olen amiksessa sen joutunut opettelemaankin.
Reippaina käymme rekkain alle 

ei oo kyllä vieläkää yläasteella,kyllä mä noi perusasiat osaan mutta en vähän vaikeempiiNonnis kirjoitti:No ei ala-asteen englannissa ole tuollaista teknistä sanastoa. Eikä tekninen sanasto taitu multakaan, vaikka olen amiksessa sen joutunut opettelemaankin.
autoton.. vielä
- Lada-Jussi
высокий уровен топлива на карбюраторе, заменит новый игольчатый клапан
noin mä sanoisin sen toisella kotimaisella, englanniksi ei onnistu mitenkään ja ihan varmasti koulussa ollu enempi englantia ku venäjää, mut kouluaikoina olikin paljon kaikkee muuta kivaa tekemistä ku koulutehtävät, ei silloin vielä hoidettu kaikki adhd tapauksia
tosta mun tekstistä voidaankin aloittaa uusi kilpailu, etsi kirjoitus ja kielioppivirheitä, en mä vakavissani väitä venäjää osaavani, muotoilin vaan tollaisen lauseen jotenkin
noin mä sanoisin sen toisella kotimaisella, englanniksi ei onnistu mitenkään ja ihan varmasti koulussa ollu enempi englantia ku venäjää, mut kouluaikoina olikin paljon kaikkee muuta kivaa tekemistä ku koulutehtävät, ei silloin vielä hoidettu kaikki adhd tapauksia

tosta mun tekstistä voidaankin aloittaa uusi kilpailu, etsi kirjoitus ja kielioppivirheitä, en mä vakavissani väitä venäjää osaavani, muotoilin vaan tollaisen lauseen jotenkin

Tuossa nyt ainakin tehtävänannossa jo yksi perustavaa laatua oleva. Välistä siis puuttuu entisaikojen laulunumero.Lada-Jussi kirjoitti:высокий уровен топлива на карбюраторе, заменит новый игольчатый клапан
noin mä sanoisin sen toisella kotimaisella, englanniksi ei onnistu mitenkään ja ihan varmasti koulussa ollu enempi englantia ku venäjää, mut kouluaikoina olikin paljon kaikkee muuta kivaa tekemistä ku koulutehtävät, ei silloin vielä hoidettu kaikki adhd tapauksia![]()