Käynnisty!
Ei oo mullakaan punkalaitumelle kulkua.. Vaan josko tänään matkahuollon setä soittaisi, ja ilosanomana ilmoittaisi kaasutin-aihion saapuneen(lähettäjäpää on kovin kiireinen)! Sitä ajattelin kokeilla sellaisenaan nyt ensin. Jos ei toimi, on keinot vähissä. Sitä räjäytyskuvaa vielä kaipaisin, ei tartis olla kovin tarkka, että vaikka sähköisesti voisi ottaa vastaan.. Ja tietysti edukkaalle korjaussarjalle löytyisi käyttöä.
Kyl nää ladojen korjailu systeemit vaikuttaa nii hauskoilta verattuna tohon AX:ään, et melkein itkettää.
Siis pelästysin et kone syö öljyy, mut ei se sit syönykkä ku tarkkailin pakokaasua. Kotvasen katselin vastapestyä moottoritilaa (mistä edellinen "vika" johtui, joku kai muistaa). Ei siellä mitään öljyä vuotanut, mutta kyl pohjasta tuli. Nonni, se on sitten vaihdelootassa vika! Ajattelin pelästyneenä et siinä kusee tiiviste, mut onneks siinä oliki vaan halkeema minkä pysty paikkaamaan näppärästi kemiallisella metallilla. Tiivisteen vaihtaminen tollaseen vekottimeen missä moottori jättää työskentelyvaraa 2 senttiä suuntaan ja toiseen merkitsee moottorin nostoa, ja jos se ei ollu helppoa Visassa ni tuskin on tossakaan.
Siis pelästysin et kone syö öljyy, mut ei se sit syönykkä ku tarkkailin pakokaasua. Kotvasen katselin vastapestyä moottoritilaa (mistä edellinen "vika" johtui, joku kai muistaa). Ei siellä mitään öljyä vuotanut, mutta kyl pohjasta tuli. Nonni, se on sitten vaihdelootassa vika! Ajattelin pelästyneenä et siinä kusee tiiviste, mut onneks siinä oliki vaan halkeema minkä pysty paikkaamaan näppärästi kemiallisella metallilla. Tiivisteen vaihtaminen tollaseen vekottimeen missä moottori jättää työskentelyvaraa 2 senttiä suuntaan ja toiseen merkitsee moottorin nostoa, ja jos se ei ollu helppoa Visassa ni tuskin on tossakaan.