Diagnostiikka

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
larssi21074

Diagnostiikka

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Olen jo pitkään venäjältä etsiskellyt "köyhälle" soveltuvaa diagnoosilaitetta. Muutamia malleja olen löytänyt jotka ovat vielä kohtuu hinnoissa esim. F-16, n. 12700 ruploo. Ei tulkitse kuin eObd-, Obd-, OBD2-autoja.

Toinen hyvä vaihtoehto olisi DST-10 tai esim Mt-2E , MT-4. Kaikki ladan mallit myös gm. Hinnat näillä n. 20000(?) ruploo

Noita skannereita on ihan pirun monta mallia mutta noihin olen päätynyt, etenkin tuo DST-10 kiinnostais, sais päivitykset puljattua deltan kautta.. :wink:

Eli ajatuksena hankkia skanneri jolla saisi selvitettyä myös nuo GM ihmeet. Jos tuo DST:n hinta jää tuohon 20000ruplaan niin ehkä esa hankkii sellasen.. Ajattelin vaan kertoa kun täällä aina näitä ongelmia huokaillaan.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Niin, ite tilasin tuossa toissa päivänä turkkilaisvalmisteisen mOByDick 2600 plus testerin tuolta sixtekiltä (sysmässä). Tiedä sitten lukeeko se nuita GM:n tai Ladan systeemejä? No se varmaan riippuu aika paljon myös ohjelmistosta. Arvelin kokeilla ensin ilmaista demoversiota ja sitten, kun se on hallussa niin ostan maksullisen eli paremman ohjelmiston. Siis ensiviikkoa odotellessa....
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Fiat Forumilla oli joku aika sitten juttua ohjelmasta jolla voi tulkata vikakoodeja ja muutakin koneen dataa. Tarvittaviin ohjelmiin oli linkit ja taisi olla jopa tarvittavalle liittimelle rakennusohjeet. Saattaisi voida soveltaa?
.
köhmä

Re: Diagnostiikka

Viesti Kirjoittaja köhmä »

mOByDic lukee ainakin: VW Golf 1.9 TD-00, Audi A4 1.8t-03 ja Lada 110 HB-06. Ja mitä ilmeisemmin myös Volvo V70 D5-02.

Ei lue: Toyota Avensis 1.6-98, VW Bora 1.6-02

Tarkoituksena olisi päästä tutkimaan vielä lisää japanilaisia sekä raskalaisia...
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Vastaa Viestiin