Joo,o. Oli sitten ainakin oma henki lähteä tässä iltasella ja vieläpä aivan TÄYSIN omasta ajovirheestä

Alla ei ollut ollenkaan oma auto, vaan melko liukkaasti kulkeva Primera 2.0L. Edelläni meni Mersu jotakin noin 90 km/h ja nopeusrajoitus tuolla oli 80 km/h eli todellinen nopeus oli aivan kohdallaan. Keli kuiva ja selkeä, mutta pimeää ja liulasta. Alla vanhahkot kitkarenkaat ja autossa ei ABS jarruja.
No, syystä tai toisesta (enpä oikein tiedä itsekään) ajattelin painasta reippaasti Mesestä ohi tällä suht tuntemattomalla tiellä

Nelosella ajoin ja rinnalle reippaasti kiihdytettyäni tulikin heti mutka, jonka takaa tukkirekka aika todella nopeasti vastaan. Jarrutin lukkoon, niin kuin kaikki muutkin, pikkusen puski vielä vasemmalle, mutta jarrua pumppaamalla sain auton kääntymään takaisin oikealle. Edessä tietysti välkkyi miljoonat lisävalot ja ihan syystäkin. Suurin sen hetkinen ongelma oli, kun mesekuski hätääntyi myös ja jarrutti todella voimakkaasti, joten takaisin pääsy omalle kaistalle oli melko hankalaa. Oletti varmaan minun pääsevän ohi (en tiedä loppujen lopuksi olisinko päässyt, sillä ei nyt väliä) ja minä taasen peruin ohitusaikeeni.
Aiheutti paniikkia varmaan vähän jokaisessa, josta olen todella pahoillani. Eipä ollutkaan enää sitten kiire ollenkaan loppumatkasta, eikä tehnyt mieli oikein ohittaa yhtään ketään. Joo, kai tästä vaan pitää yrittää viisastua ja ottaa opiksi sen verran paska homma...

Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...