Pakko... saada... Lada...
Pakko... saada... Lada...
Hyvät kansalaiset, ystävät. Mulla on ongelma. Ongelma on se, että vaikka nyt olen kuukauden omistanut lähes virheettömän Citroen AX:än, haluaisin yhä edelleen Ladan. 2105, 1200L - 1500S.
Tästä on tullut lähes pakkomielle, enkä tiedä enää mitä helvettiä sitä tekisi. Ahdistaa.
Tästä on tullut lähes pakkomielle, enkä tiedä enää mitä helvettiä sitä tekisi. Ahdistaa.
-
- Viesti:
ilmoituksia
Onhan noita myynti-ilmoituksia tuolla myydään osastolla ihan mukavasti ja vaikka Pörssistä lisää.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Tuskailun sijaan oisti toiminut nopeasti ja käynyt vaihtamassa tuon patonkisi ilmoittamaasi aatteen punaiseen nappikseen...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
okei, kyllä nyt lähtee. työt alkaa ens kuussa (eli kohta), ja kun myyn tuon AX:än pois saan vähintään 1000 euroa siitä. Maksoin itse sen 480 euroa, edellinen omistaja kun ei tiennyt autojen arvoista paljoakaan (ruiskulla varustettu AX on oikeasti mielettömän hyvä ja vie bensaa todella vähän).
on tää oikeesti ihan sietämätöntä, just tulin juoppokuski reissulta ja ajoin kaverin 2105 1500S vm -90, ei katti.. se oli niin miehekäs ajaa että kautta profeetan parran!!!!
on tää oikeesti ihan sietämätöntä, just tulin juoppokuski reissulta ja ajoin kaverin 2105 1500S vm -90, ei katti.. se oli niin miehekäs ajaa että kautta profeetan parran!!!!
-
Tonnilla saa esimerkiksi mallin 1200L, ajettu 36tkm (!!!), yhdet renkaat (neuvostomalli), tuore leima otteessa ja vuosimalli 89. Aito klassikko, takuulla hintansa väärti. Auto ei varsinaisesti ole myytävänä, mutta loppujen lopuksi kaikki on kaupan. Varsinkin kun tuli yllättävä menoerä toisella elämän alueella ja kesäkin on päällä.
Hintaa on AIVAN TURHA lähteä tinkimään.
Hintaa on AIVAN TURHA lähteä tinkimään.