Ladani lyheni tänään 15cm perästä...

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Skitjo

Ladani lyheni tänään 15cm perästä...

Viesti Kirjoittaja Skitjo »

Kävipä niin että keskustan tuntumaan parkkeerattu ladani vandalisoitiin tänään kello 16.00. Hopeanvärinen Fiat Punto tältä vuosituhannelta täräytti kylmän rauhallisesti 40-50km/h vasempaan takakulmaan. Peräosa ladasta rekisterikilpeen asti rutussa, sivusta juuri ja juuri takakaareen asti rutussa. Fiiatin kunto nyt = Oikea etukaari irti ja palasina, oikea etukulma enemmän mutkalla kuin ladan takakulma :) Lisää tästä myöhemmällä ajankohdalla.

Edit: Osia saa mahollisesti halvalla mutta varaa nopeasti jos tuo sattuu menemään lunastukseen
Skitjo

Re: Ladani lyheni tänään 15cm perästä...

Viesti Kirjoittaja Skitjo »

Nyt asia on sillä mallilla hoidossa että huomenna vakuutusyhtiön heppu soittaa ja mun pitäis keksiä tuosta palikasta kertakorvauksen summa. Onko kokemuksia?
Staalo

Re: Ladani lyheni tänään 15cm perästä...

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Minun kokemukseni on 90-luvun alusta, jolloin mun 1200L:n perään ajettiin Oulussa liikennevaloissa ja Ladani hyppäsi vielä edessä olevankin perään. Vahinkotarkastuslaitoksessa (tai mikä se nyt olikaan) katsoivat rutut ja sieltä ehdottivat jotain 4000 markkaa kertakorvausta (kun oli ruttuja vähän joka puolella) ja kysyivät, tarviiko heidän viedä romuttamolle. Minä otin rahat ja vaihdoin käytetyn takapuskurin ja oioin vähän ruttuja ja jatkoin matkaa :) Edessä olleeseen toyotaan vaihdettiin takaluukku, valot ym. ja peräänajajan nissani vietiin romikselle. Uudempia kokemuksia ei ole siitä, miten tuon kertakorvauksen arvo muodostuu (kannattaa tietysti itse pyytää mahdollisimman paljon) ja mitä saat tehdä sen jälkeen autolle.
Vastaa Viestiin