onko muilla ollu hankaluuksia pako ja imusarjan irrotuksessa? vääntelin ja kääntelin sorkkaraudalla ja ruuvimeisselillä mutta ei hievahtanukkaan putkiston purin pois ja mielestäni aukasin kaikki pultit. lohkosta tulee imusarjaan putkenpätkä haittaakohan se irrotusta? laittasin kuviaki mut en osaa.. joskus aikanaan kaverin nappiksesta sarjat lähti irti muuta kun pultit aukas:? onkohan täs jotain niksejä jotka pitäs tietää? vaikuttaakohan sarjojen kohdistus päästöihin? mitenkähän ilmanputsarin avarrus tai ilmankerääjäputken veto keulaan jäätääköhän se kaasaria? mulla on jo ite tehty putkisto ilman kattia kiinni, kyl kiipee paremmin mäkiä ylös..
joo se keski pultti jää helposti huomaamatta
ja se metalli putki joka tulee lohkosta muistaakseni haittaa irroitusta
(jos meinaat sitä metalli putkee joka on näppärän muotoinen ihme kiekura)
ei siinä muistaakseni mitään muuta ole kunhan kaikki pultit on auki ja se putkikin muiastaakseni piti ottaa irti
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
sehän se tietysti jäi huomaamatta usean tunnin ropaamisesta huolimatta tarkotan sitä ihan suoraa pikku pätkää.. en kyllä keksi mitä virkaa sillä vois olla
pappa-ladailija kirjoitti:sehän se tietysti jäi huomaamatta usean tunnin ropaamisesta huolimatta tarkotan sitä ihan suoraa pikku pätkää.. en kyllä keksi mitä virkaa sillä vois olla
kai se joku aksteekki häsmäkkä on
ei niistä tiedä
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
ja eikös axtekissa menny oliko se imusarjaan semmonen pieni metalli putki
ite purettiin viime keväänä ne häsmäkät turbon tieltä mutta en nyt muista mitä häsmäköitä siinä piti ottaa pois että sai imu ja pakosarjat pois
ne lämppärin putketkin taitaa myös olla vähän tiellä mutta kyllä ne siellä mahtuu oleen
ei tässä nyt muuta tule mieleen mikä siellä ahistais
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti