Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Eli itsellä ei korttia viellä ole mut kaverilla on ja sille ladan hommasinkin ja se kovarauta 1500 pannu sit kesän jälkeen antautu ja ostettiin 1.6tc kone siitä kehkeytyki sit ikuisuus projekti... no tc oli jumissa ja aukasin sen ja oli 2 runko pukkia väärte päi ja joha rupes pyörimää... no sit kasaamaan konetta ja kas kummaa en saanu mistään remmin kiristintä.. no 3 viikkoa kesti ni sit tärppäs... no kone lopullisesti pakettiin ja eiku keulille asettelemaan... no ei se käyny vaihelaatikkoon ei sille seinällekkään ja sit huomasin et olin laittanu fiiatin vauhtipyörän takasi et olin sekottanu ladan ja hiivatatin vauhtikset.. no aikani kiroiltuani äänekkäästi vaihdoin vauhtipyörän... ja sit se meni sinne lootaan kiinni... ei tosin helposti... on meinaa jarrutehostin nii mulkussa paikassa ku imusarja tulee melkeen kiinni siihe.. no sit se kone oli lopulta kii joka pultilla ja mutterilla... ja uuden inspiraation saamiseen meni se kuukausi... no sit letkut yms muut piuhat kiinni ja lopulta se kävi.. se oli ilo sointu korville.. noh.. nyt auto on hallin nurkalla seisomassa ku on seisonta vakuutuksessa tän viikon... vaikka sanotaan et kyl se tc menee heittämällä ni sitä se ei ole.. toinen tc kone minkä olen ladaan laittanu ja tuli paljos taas uusia ongelmia yms.. tämä auto pitäis viellä muutoskatsastaa kyseiselle koneelle ennenku rupee kauheemmin ajelee.. saas nähä miten italian pata kestää kovan ladamiehen otteet... täytyy pari kuvaakin ottaa siitä kun täs kerkii..
Jaahas, jospa mäki tästä muitten laiskuudesta/inspiraatiottomuudesta saisin ittelle intoa valmistaa projekti loppuun Nimittäin, oma laadaa seissy semmoset 7kk jo tuolla eikä ainakaan pariin kuukauteen oo asiaa valmistua. Tuon ajan sisään kyllä kuuluu semmoset kolme kuukauden jaksoa jona aikana ei ole käytännössä tapahtunu mitään, ja suurimmat työt tehdäänkin viikonlopussa 24/7 teholla.. Iskee innostus Nyt ollu jonkun aikaa jonkusortin tekniikka innostus ja on tullu kone purettua atomeihin. Saapas nyt nährä millon se kasaantuu ja millon kori on maalattu loppuun...
Ja meikää taas inspiroi kunnolla se et saa esim. koneen keulille sillon laitellaan pikapikaa (toivottavasti riittävällä laadulla) loput romppeet kasaan jotta pääsee testaileen..
Kyllä siinä kesä menee kun tc :n laittaa ei mene ihan tosta vaan , vielä kun laittaa fiat laatikon niin soppa valmis .... mutta onneksi on sellaisia ihmisiä jotka vähän jeesaavat kun jo laittaneet kyseisen tekniikan , odotan kauhulla kesää... tarvii varmaan varata kaljaa paljon mutta lopussa kiitos ......
Oikein... Jos alkaa asennus "ahdistaan", ni vinkkejä kyllä löytyy....., muutama tc on tullu aikoinaan pudotettua keulalle.... Tsemppiä projektin pariin....!
Keltanokka rupee huuteleen väliin.... tuli itellehhi laitettua muutama viikko sitten lada. Siin on keulilla fiuden 1600 tc. Vertaansa vailla oleva talvi tuuppari..
SE TOIMIIII!!! eli tänään otettiin lada pois seisonnasta ja lähettiin jyväskylään samantien testaamaan miten se toimii ja potkii (60km) no matka ajossa viitosvaihteella 2500 kiekkaa koneessa ja 100km/h ja nätisti jaksaa... ohitukseen lähtee ihan eri lailla 4 vaihteella ja auto on hiljasempi ja mukavampi käyttää kaupungissa suuremman väännön vuoksi... kerrassaan mukava auto tuolla tc koneella.. kaasu vaan jää viel siihe 2tonnii joskus korkemmallekkin tyhjäkäynnille ku vähä vivusto jumittaa uutuuttaan..
kyllä takotus olisi muutos katastaa sille koneelle kun se laillinen kone on... [/quote]
Itsellä on muutos katsastettu ja prosentteja 23,5% vaihdettu motti+latauslaitteisto+vaihteisto 5 loviseen. Onko sulla minkä mallin fiatista se mylly? itsellä kutkuttasi turbottaa, kun prossissa ja tehoissa olisi viel "liikkuma" varaa.. tc rupiaa hirnumaan kunnolla vasta 4-5 tonnin kiekoilla, sutii muuten kuival asvaltillahi