1200 turbo ic

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
turbo ic

1200 turbo ic

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

sain tänään ladani käyntikuntoon. ajelin hetken kunnes laatikko meni jumiin, pakki jäi päälle eikä lähtenyt pois millään :( pitää näköjään avata loota et sen saa pelaan taas, ja samalla pieni öljyvuoto tulee korjattua. hirveesti en uskaltanut luukutella kun penkit ei ole vielä kiinni, ovissa ei ole lukkoja, autossa ei ole vielä laseja, konepelti sekä takarontin luukku on irti + muita pikku juttuja... ilmottelen lisää kuulumisia kun projekti etenee :D
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

pakki

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Jäikö keppi jumiin johonkin asentoon vai heiluuko keppi mutta ei saa vaihdetta vaihdettua?

Tuo voi olla mahdollista vapauttaa kun ottaa kepin pois pelkästään siitä yläkautta ja vaihteensiirtäjistä sitten siirtää pakin vapaalle.
turbo ic

kiitos

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

kerkesin tekeen jo ton toimenpiteen ja se auttoi mutta kiitoksia neuvoista kuitenkin jankos
turbo ic

hyvältä näytää

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

taidan keretä saamaan autoni katsastettua ennen ratapäivää... pitäs tosin käydä penkittämässä/säädättämässä lada harisella ennen kun rupeen kiusaan moottoria enemmälti
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Mitäs toi penkitys Harisella kustantaa?
124/2101 practical beauty
turbo ic

penkitys

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

muistaakseni 150€ säätö+ penkitys
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

tehot

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Mitäs muuten on tavoitteena tehoiksi?

On käynyt mielessä josko tekisi tuohon vararalliautoon tollasen 1,2/1,3 turbokoneen sprinttiajelua varten tai voishan se olla 1,5 konekin. 1,6 koneet kun on harvemmassa niin ne jätän väliin.
turbo ic

teho

Viesti Kirjoittaja turbo ic »

tavotteet on 250+ heppaa... tänään totesin että sintterilevy luistaa tosin ei ole kun moposportin 30% jäykempi asetelma. kävi vähän hassusti testilenkillä kun taka fillari ohitti ladan, ilmeisesti unohtunut kiristää... no ei mene uusiksi kun jarrukilpi, jarrupalat, rumpu ja vetoakseli... mulla on hestecin ruisku suorasytytyksellä ja kaksoiskipinäpuola, carretin to3 ja 700mm * 500mm sisärivotettu cooleri ja paljon muuta mukavaa :lol:
Vastaa Viestiin