Ladisti kirjoitti:Sitä samaa ittekin joskus aatellu. Vaikka kyllä toisaalta Harrikassa on se aito ja oikea motskarin ääni.
Tässä muutama viikko sitten jäin juttusille erään motoristin kanssa. Oli meinaan niin upee Harrikka, että oli pakko kysellä ja katella. Kolmatta kesää liikenteessä 1250 kuutioinen ja sitten kaiken maaliman kromilisukkeet ynnä muut jutut. Muistutti Hondan Gold Winiä äkkiseltään. Hintaa kysäsin noin ohimennen. Sanoi onnellinen omistaja, että näillä varusteilla 55.000. Perushinta 37.000. Veti meikäläisen aika sanattomaksi. Hän sanoi, että muuten pyörä ihan hyvä, mutta hän ei tykkää kovasta äänestä, vaikkei siinä kyllä minun mielestä mikään ihan tavaton melu ollut.
-ex-ladisti-
Kyllä vähän ihmetyttää,1250cc kokoista Harrikkaa ei mun tietojeni perusteella oo valmistettu ikinä,ei ainakaan 3 vuotta sitten.
Toi hintakin vähän ihmetyttää koska kallein tän vuoden touring Harrikka elikkäs FLHTC UI Ultra Classic Electra Glide maksaa "vaan"34,8 isoo rahnaa ja siinä on kyllä varustelua jo aika hyvin.
Ite olen ajellu viimeiset 6 vuotta suorilla putkilla,eikä ole kyllä tarkoitusta vaimennella vaikka pakotettais.
Loud pipes saves lives
Tulppia olen käyttänyt just ton huminan takia,kun toi potta on tollanen hiihtoliiton hyväksymä avomalli,niin ei paljoo vaimentele ilmavirtauksia.